صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۱۹ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸

نگران آمریکا نباشید

کشوری را که ماه‌هاست وزیر دفاع ندارد و حتی نمی‌تواند در خلیج خوک‌ها که ملک طلقش بوده، اقدامی انجام بدهد، چه به کار خلیج‌فارس؟
کد خبر : 380541

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، آمریکا ناتوان‌تر از آن است که بتواند به ایران آسیبی برساند. این‌ را حال و روز شوآف‌های بولتون نشان می‌دهد که هیچ پشتوانه نظامی‌ای ندارد؛ او جابه‌جایی‌های تاکتیکی و فصلی را به‌عنوان هشدار به رسانه‌ها فروخت. این را رفتار کودکانه ترامپ در قبال کری هویدا می‌کند که می‌گوید او نمی‌گذارد ایرانی‌ها به من زنگ بزنند و من منتظر تماسی از تهران هستم. این را سفر اعلام‌نشده پمپئو به بغداد روشن می‌کند که چه هراسی به جان آمریکا افتاده از کنش‌های ایران.


کشوری را که ماه‌هاست وزیر دفاع ندارد و حتی نمی‌تواند در خلیج خوک‌ها که ملک طلقش بوده، اقدامی انجام بدهد، چه به کار خلیج‌فارس؟ این نکته‌ها را روزی هزاران بار باید برای پیاده‌نظام فرهنگی و رسانه‌ای غرب در ایران تکرار کرد که چشم و گوش و هوش‌شان را به بوق‌های نظام سلطه فروخته‌اند و با دوگانه‌سازی‌های کاذبِ سازش-مقاومت و جنگ- صلح، می‌خواهند کشور را به بن‌بست بکشانند.


امام فرمود: «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند» و این گفته تاریخی این روزها، بار دیگر در حال تکرارشدن است. آن‌ها که مردم را با این هیاهوها می‌ترسانند، فقط دنبال پرکردن کیسه‌های خویش‌ هستند و برهم‌زدن بیشتر وضع معیشت؛ چون می‌دانند که در میدان واقعی، کاری از پیش نمی‌برند.


منبع:صبح‌نو


انتهای پیام/4112/


انتهای پیام/

ارسال نظر