صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۱۵ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۷
در مناطق محروم؛

اردوی جهادی کانون هلال‌احمر دانشگاه آزاد ماهشهر برگزار شد

نخستین اردوی جهادی کانون دانشجویی هلال‌احمر دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر با همکاری سازمان هلال‌احمر و پایگاه دریابانی بندرماهشهر برگزار شد.
کد خبر : 368674

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بندرماهشهر، صبح امروز نخستین اردوی جهادی کانون دانشجویی هلال‌احمر دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر در راستای گسترش فرهنگ نوع‌دوستی و دستگیری از نیازمندان و با محور تهیه و ارائه بسته‌های آموزشی و ورزشی، آموزش و ارائه مفاهیم دینی، آموزش مسائل بهداشتی و کمک‌های اولیه با همکاری سازمان هلال‌احمر و پایگاه دریابانی بندرماهشهر در مدرسه لاله روستای بسیتین از روستاهای بخش مرکزی بندرماهشهر برگزار شد.


علیرضا عظیمی معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر به خبرنگار آنا گفت: امروز یک روز بسیار خوب برای این واحد دانشگاهی و کانون هلال‌احمر بود و امیدواریم در سال آینده نیز فعالیت‌ها در زمینه سلامت، بهداشت و کمک به هم نوع بیشتر شده و این دانشگاه بتواند دین خود را بیش‌ازپیش نسبت به  روستاهای محروم اطراف شهرستان ادا کند.


در این اردوی جهادی هدایا و بسته‌های آموزشی شامل دفتر، مداد و خودکار و بسته‌های بهداشتی شامل شامپو، خمیردندان و مسواک از سوی کانون هلال‌احمر دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرماهشهر تهیه و به دانش‌آموزان دبستان لاله روستای بسیتین اهدا شد.


هزینه این بسته‌های آموزشی و بهداشتی در روز احسان و نیکوکاری و در پی اقدام کانون دانشجویی هلال‌احمر دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر با برپایی خیریه فروش غذا و با هدف کمک به دانش‌آموزان تهیه شد.


این برنامه با شعار «عیدی برای همه» برگزار و مشارکت چشمگیر دانشجویان این واحد دانشگاهی را در پی داشت و طبق برنامه‌ریزی قبلی درآمد حاصله صرف تهیه بسته‌های آموزشی، بهداشتی و وسایل ورزشی برای اهدا به دانش‌آموزان کم‌بضاعت دبستان سه کلاسه لاله روستای بسیتین از روستاهای بخش مرکزی بندرماهشهر شد.


با هماهنگی‌های صورت گرفته امدادگران جمعیت هلال‌احمر و گروه پزشکی بهداری پایگاه دریابانی شهرستان آموزش‌هایی درباره مسائل مربوط به کمک‌های اولیه ارائه و معاینه و درمان ساکنان مستقر در روستای بسیتین و ویزیت به‌صورت رایگان انجام شد.


انتهای پیام/4121/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر