صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۰۱ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۷
کشاورزی :

باید بازیگر اصلی محتوا در فضای مجازی باشیم

رئیس واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: باید بازیگر اصلی محتوا در فضای مجازی باشیم و اپلیکیشن‌ها می‌توانند نقش آموزشی نیز ایفاکنند.
کد خبر : 364172

به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش‌بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، محمدرضا کشاورزی در همایش استارت آپ ویکند محتوای آموزشی که  صبح امروز در محل سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: در آغاز چهل سالگی دوم انقلاب هستیم و رهبر انقلاب بیانیه‌ای برای چهل سال دوم تبیین کردند که محورهای اصلی آن علم و پژوهش، اقتصاد، معنویت، اخلاق و استقلال است.


رئیس واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: کسی منکر تأثیر فضای مجازی بر علم و پژوهش، اخلاق، استقلال و اقتصاد نیست و علم و پژوهش بر اقتصاد و مباحث دیگر تأثیر می‌گذارد.


وی تصریح کرد: استارت‌آپ ویکند بر اقتصاد اثر می‌گذارد و ایجاد اشتغال می‌کند اما در خصوص تأثیر استارت‌آپ ویکند بر فرهنگ، جای بحث وجود دارد. باید بازیگر اصلی محتوا در فضای مجازی باشیم و اپلیکیشن‌ها می‌توانند نقش آموزشی نیز ایفاکنند و در این همایش حضور داریم تا استارت‌آپ‌هایی که به تولید محتوا در فضای آموزشی کمک می‌کنند را بررسی کنیم.


کشاورزی خاطرنشان کرد: واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی در فضای مجازی حضور فعالی دارد و سرویس‌های خاصی را ایجاد کرده و بزرگ‌ترین دانشگاه مجازی کشور به لحاظ تعداد دانشجو و تعداد رشته است.


رییس واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد: سامانه پاسخگویی، سامانه جلسات آنلاین، سامانه ثبت‌نام و سامانه تسویه‌حساب، سامانه‌های مناسبی هستند که همگی آنها به‌صورت بومی طراحی‌شده‌اند.


وی ادامه داد: دوره EPT و آموزش زبان عربی برای دانشجویان دکتری مخاطبان زیادی دارد. همچنین طرح طوبی که آموزش قرآن به‌صورت مجازی استt به‌تازگی فعالیت خود را آغاز کرده است. دوره دیجیتال مارکتینگ نیز در حوزه کسب‌وکارهای مجازی در وضعیت مناسبی قرار دارد.


انتهای پیام/4085/4113/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر