صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۶:۲۵ - ۰۵ دی ۱۳۹۷
سرپرست دانشگاه آزاد کازرون:

نمایش مقتدرانه مراسم چهلمین سال انقلاب دشمنان را ناامید می‌کند

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون گفت: دشمنان انقلاب با نمایش مقتدرانه مردم در مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، ناامید و سرافکنده خواهند شد.
کد خبر : 347095

جمال‌الدین الوانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا از کازرون، با مهم دانستن حضور در مراسم روز نهم دی، سالروز حماسه بصیرت و میثاق امت با ولایت اظهار کرد: آخرین امید و آرزوی دشمنان داخلی و خارجی در حماسه تاریخی سال ۸۸ به هم ریخت و آنها هیچ‌وقت فکر نمی‌کردند آن توطئه که با نقشه و حمایت‌های همه‌جانبه کشورهای غربی و بعضی کشورهای خیانتکار منطقه‌ای ایجاد شده بود به این سرعت و با حمایت قاطع مردم تحت کنترل نیروهای امنیتی و نظامی درآید.


سرپرست دانشگاه آزاد واحد کازرون اظهار کرد: حماسه ۹ دی پس از آن همه تخریب و ایجاد مشکلات توسط عواملی ضعیف و سست‌قامت داخلی که با تحریک اربابان خارجی خود اقدام به یک نوع خودزنی می‌کردند و با تمام توان به میدان آمده بودند و امیدوارانه آهنگ پیروزی را سر می‌دادند، به خواست خداوند و هوشیاری مقام معظم رهبری و پشتیبانی به‌موقع و فراگیر مردم ولایت‌مدار در سراسر میهن اسلامی علاوه بر اینکه موجب عقب‌نشینی و ناامیدی آنان شد، موجب تقویت و تحکیم انقلاب هم شد.


۹ دی به‌اندازه یوم‌الله ۲۲ بهمن ارزشمند است



وی با بیان اینکه گرامیداشت حماسه ۹ دی به اندازه یوم‌الله ۲۲ بهمن برای ما ارزشمند است، گفت: خاطرات و یادآوری حماسه ۹ دی برای دشمنان بسیار دردناک و تلخ است و برای مردم قدرشناس، محبوب و ولایت‌مدار ما بی‌نهایت ارزشمند و موجب ایجاد روحیه خودباوری و اعتماد به نفس بیشتر در کشور است و باید این حماسه عظیم و تاریخی را همه‌ساله با عظمت بیشتر برگزار کنیم.


الوانی تصریح کرد: برای حفظ و گسترش عزت و اعتبار کشورمان ایران و سرافکندگی سلطان تمام بدی‌ها، ناامنی‌ها، تحریم‌ها و عامل اصلی هر مشکل و دردسری که در مسیر پیشرفت خود احساس می‌کنیم، باید با انسجام، اتحاد و همبستگی بیشتر در مناسبت‌های پیش‌رو با حضور سیل‌آسا ناامید و نابود و اقتدار و استقبال کامل و مستمر خود را بار دیگر به جهان اعلام کنیم.


سرپرست دانشگاه آزاد واحد کازرون  با بیان اینکه حماسه ۹ دی گامی بزرگ و ارزشمند در مقابل تمام هزینه‌های تحمیلی به نظام در جریان فتنه ۸۸ بود، گفت: خلق حماسه آن سال علاوه براینکه موجب پایان‌بخشی تمام لشکرکشی فتنه‌گران به خیابان‌ها بود، معیار و مقیاسی برای دشمنانی بود که انقلاب را لبه پرتگاه می‌دیدند و پس از آن دریافتند که مقابل ملت ایران عددی نیستند.


استکبار جهانی راهی جز فرار از منطقه ندارد


وی افزود: 40 سال است که استکبار جهانی وعده سقوط انقلاب اسلامی را سر می‌دهد در صورتی که هر سال انقلاب از توان و قدرت بیشتری برخوردار می‌شود و صاحب نفوذ در کشورهایی که زمانی در قلمرو آنها بوده‌اند، است و استکبار جهانی راهی جز فرار از منطقه ندارد و باید بداند اگر مسئولان بعضی کشور‌های منطقه هنوز در خواب هستند؛ اما ملت‌ها بیدار شده‌اند و دوران ایجاد ترس و وحشت در منطقه به پایان رسیده است.


الوانی گفت: دشمنان غربی وعده سرگونی انقلاب اسلامی را تا قبل از برگزاری مراسم جشن ۲۲ بهمن امسال به حامیان خود داده بودند، اما با اتکا به خلق حماسه ملی از سوی مردم انقلابی در اربعین انقلاب اسلامی (دهه فجر امسال)، آنان ناامید و سرافکنده خواهند شد.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون با دعوت از خانواده بزرگ دانشگاه آزاد برای شرکت در مناسبت‌های پیش‌رو در دی و بهمن همراه و همگام با دیگر اقشار مردمی گفت: چهارم آبان در تاریخ به نام کازرون ثبت شده است، با توجه به اینکه این شهرستان در عملیات کربلای4 بیشترین شهدا را تقدیم کرده است و در تقویم این روز مقدس به نام کازرون آمده است، این روز تاریخی را گرامی می‌داریم.


انتهای پیام/4103/4062


انتهای پیام/

ارسال نظر