صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۴۴ - ۳۰ مهر ۱۴۰۳
رئیس دانشگاه آزاد گیلان:

گسترش رشته‌ با توجه به نیازهای منطقه‌ای پیگیری می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان گفت: با توجه به ارزیابی عملکردی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تالش نسبت به گسترش رشته‌های تحصیلی در این واحد دانشگاهی، برنامه‌ریزی و پیگیری خواهد شد.
کد خبر : 936938

به گزارش خبرنگار آنا، مجتبی ملکی‌چوبری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در حاشیه بازدید از امکانات دانشگاه آزاد اسلامی واحد تالش اظهار کرد: این واحد دانشگاهی ازجمله واحد‌های دانشگاهی در استان گیلان است که در حال رشد بوده و باید بکوشد تا با رعایت مسائل مطرح‌شده در سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی در راستای این سند حرکت کند. مسئولان با توجه به ظرفیت‌های نهفته موجود در واحد تالش نسبت به تولید علم و کمک به رفع مشکلات منطقه کوشا باشند.

وی افزود: شهرستان تالش با توجه به وسعت، جمعیت و دانشگاهی بودن، دارای ظرفیت‌های بالایی بوده که دارای چشم‌انداز روشنی است. با توجه به ارزیابی عملکردی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تالش، این واحد دانشگاهی دارای عملکرد مثبتی بوده و با توجه به درخواست امام جمعه شهرستان تالش و نیاز‌های منطقه‌ای، نسبت به گسترش رشته‌های تحصیلی در واحد تالش، برنامه‌ریزی و پیگیری خواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان عنوان کرد: شهرستان تالش به دلیل تنوع زیست‌محیطی فراوانی که دارد به‌عنوان یکی از قطب‌های مهم صنعت توریسم و کشاورزی کشور و گیلان محسوب می‌شود و با دارا بودن تنوع زیستی فراوان، شرایط آب و هوایی مناسب و منابع طبیعی بی‌نظیر، همواره از جایگاه ویژه‌ای در استان گیلان برخوردار است.

ملکی‌چوبری تأکید کرد: فعالیت‌های عمرانی بسیار مناسبی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تالش انجام شده که می‌توان با توجه به شروع فصل بارندگی به اتمام عملیات سربندی ساختمان دانشگاه اشاره کرد در آینده شاهد اتمام عملیات حصارکشی نیمه‌تمام خواهیم بود و سعی می‌شود تا عملیات حصار کشی نیمه‌تمام این واحد دانشگاهی نیز به پایان برسد. 

راه‌اندازی رشته‌های جدید در دانشگاه آزاد تالش

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تالش نیز با ارائه گزارشی از وضعیت دانشجویی و عملیات عمرانی دانشگاه گفت: با تلاش‌های انجام شده در زمینه جذب دانشجو، کمک خیرین و درآمد‌های غیرشهریه‌ای تلاش کردیم تا وضعیت این واحد دانشگاهی سروسامان بگیرد که این امر بدون کمک‌های مسئولان استانی و شهرستانی مقدور نبود.

طیب پوررضا اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد تالش در زمینه تعداد استاد و کارمند به دانشجو در وضعیت مناسبی قرار دارد و سعی خواهد شد تا با کمک مسئولان استانی و نیاز منطقه، نسبت به راه‌اندازی چند رشته جدید در مقطع کارشناسی ارشد اقدام کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر