صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۴۸ - ۲۵ مهر ۱۴۰۳

استادان؛ میدان‌دار اصلی خیزش علمی در کشور

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ورامین - پیشوا و قرچک، استادان را میدان‌دار اصلی خیزش علمی در کشور برشمرد و گفت: مهم‌ترین رسالت استادان به‌عنوان محوری‌ترین ابزار تحقق خیزش علمی، جهاد بی‌وقفه در این مسیر است.
کد خبر : 936244

به گزارش خبرنگار آنا، نشست توان‌افزایی دستیاران آموزشی با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین - پیشوا و قرچک، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین - پیشوا و قرچک، معاونان آموزش و مهارتی، فرهنگی دانشجویی، مدیران باشگاه پژوهشگران جوان، حراست و گزینش در سالن اجتماعات این واحد دانشگاهی برگزار شد.

{$sepehr_key_2660}

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین - پیشوا و قرچک در این نشست با اشاره به دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی با نخبگان علمی اظهار کرد: اساساً جایگاه علم و دانشگاه، همواره اولویت اصلی معظم‌له در راهبری امور کشور و نگاه حمایتی مقام معظم رهبری از جامعه نخبگان و استادان برتر همواره امیدبخش بوده و این موضوع، احساس مسئولیت و تکلیف را برای ما دانشگاهیان دوچندان کرده است.

کیان پهلوان افشاری با اشاره به خیزش علمی مطرح شده به‌عنوان یکی از کلیدواژه‌های راهبردی مقام معظم رهبری ادامه داد: طی دهه‌های مختلف، حرکت علمی در کشور همواره با فراز و فرود همراه بوده که لزوم تحقق خیزش علمی جدید یکی از مطالبات به‌جای مقام معظم رهبری از قشر نخبگان جامعه است.

وی، استادان را میدان‌دار اصلی خیزش علمی در کشور برشمرد و افزود: مهم‌ترین رسالت استادان به‌عنوان محوری‌ترین ابزار تحقق خیزش علمی، جهاد بی‌وقفه در این مسیر است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین - پیشوا و قرچک با تأکید بر اجرای بسته‌های کاری سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: دستیاران آموزشی بخش مؤثری از ارکان دانشگاه بوده و باید علاوه بر مسائل آموزشی، با ورود هدفمند و تعامل سازنده با حوزه‌های فناور، شرکت‌های دانش‌بنیان، مراکز رشد و سرا‌های دانشگاه نسبت به ایفای نقش خود اهتمام داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر