صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۲۳ - ۱۶ مهر ۱۴۰۳
عضو هیئت علمی دانشگاه:

رژیم صهیونیستی از درون به بی‌محتوایی و تهی‌مغزی رسیده است 

عضو هیئت علمی دانشگاه با تأکید بر شکست محتوایی رژیم غاصب صهیونیستی گفت: این رژیم اگرچه سرتاپا مسلح و چون سگ هار و گرگ درنده بوده، اما از درون تهی و به بی‌محتوایی رسیده است.
کد خبر : 935056

به گزارش خبرنگار آنا، غلامرضا زعیمی استاد تاریخ ایران و اسلام در دانشگاه پیام‌ نور بندرعباس در نشست هم‌اندیشی استادان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با موضوع «جایگاه ایران در تحولات منطقه» که با حضور مسئولان، اعضای هیئت علمی این دانشگاه و استادان بسیجی برگزار شد با اشاره به مرز سیاسی ایران در طول تاریخ گفت: نقاطی از شمال آفریقا تا بخش مهمی از شرق آسیا در اختیار ایران بوده و این کشور یک قدرت بلامنازع در شرق آسیا بوده است.

وی با اشاره به از دست دادن مناطقی همچون هیرمند و بحرین در زمان قاجار و پهلوی افزود: این ناکامی‌ها براساس تصمیمات قهوه‌خانه‌ای به ایران تحمیل و به‌دلیل عدم اقتدار دولت مرکزی عملی و این مناطق از سرزمین مادری جدا شد.

{$sepehr_key_2501}

استاد تاریخ ایران و اسلام در دانشگاه پیام‌ نور بندرعباس با بیان اینکه امام خمینی(ره) تحولات بزرگی را در منطقه رقم زد و توانست با حرکت به سمت قله‌های اقتدار، ایمان و خودباوری، مسیر رسیدن به تمدن نوین اسلامی را به درستی ترسیم کند، افزود: امروز ما در آستانه گام دوم انقلاب ایستاده‌ایم و در حال طی طریق برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی هستیم.

زعیمی متذکر شد: حفظ زبان فارسی و همه‌گیرسازی آن در کنار فرهنگ شیعه و شهادت از دیگر برنامه‌های است که در کنار حرکت بر محور امامت و مهدویت در حال اجرا است و می‌رود تا با تثبیت فرهنگ شهادت و مقاومت در جهان اسلام نهادینه شود.

این استاد تاریخ تشریح کرد: با آغاز طوفان‌الاقصی، اضلاع مقاومت به خوبی نمایانگر شدند و هیمنه پوشالی صهیونیست را درهم شکستند و امروز در مردابی سراسر از لجن، صهیونیست‌ها را پریشان و سردرگم رها ساخته‌اند و جنگ سختی را بر آنان وارد کرده‌اند که نمونه آن را بعد از جنگ ۳۳ روزه در جهان به یاد ندارند و ندیده‌اند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: از دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی، رژیم غاصب صهیونیستی نابود و محوشدنی است، چراکه جریان مقاومت معطوف به شخص و گروه خاص نیست؛ بلکه یک مکتب و فرهنگ بزرگی است که تا نابودی رژیم جعلی و کودک‌کُش مستحکم و محکم خواهد ایستاد.

زعیمی تأکید کرد: رژیم صهیونیستی اکنون در نقطه‌ای ایستاده و اگرچه در ظاهر مسلح و دارای تکنولوژی و فناوری است، اما از درون فروپاشیده و از محتوا نیز خالی و تهی شده و در وعده صادق ۱ و ۲ قدرت جمهوری اسلامی نشان داد که رژیم فاسد و پوشالی صهیونیستی نفوذپذیر و نابودشدنی است.

وی با آرزوی اتحاد بیشتر مسلمان افزود: رژیم صهیونیستی به‌زودی از صحنه روزگار محو می‌شود و مسلمانان جهان به‌خصوص مردم مظلوم فلسطین و لبنان روی خوش و طعم این پیروزی را خواهند چشید.

انتهای پیام/

ارسال نظر