صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۵۸ - ۱۵ مهر ۱۴۰۳

آمادگی مرکز تحقیقات راه و مسکن برای خدمات پژوهشی با شرکت‌های دانش بنیان صنعت ساختمان

رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی از آمادگی این مرکز برای خدمات پژوهشی با شرکت‌های دانش بنیان و فناور صنعت تاسیسات ساختمان خبر داد.
کد خبر : 934788

به گزارش خبرگزاری آنا از مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، محمدمهدی حیدری در بازدید از بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات، سیستم‌های سرمایشی، گرمایشی و تهویه مطبوع تهران، با ابراز خوشحالی از اقدامات ارزنده انجام شده توسط فناوران دانش‌بنیان صنعت تاسیسات ساختمانی کشور، آمادگی کامل این مرکز تحقیقات را برای ارائه خدمات پژوهشی و تعامل مضاعف با شرکت‌های دانش بنیان و فناور صنعت تاسیسات ساختمان اعلام کرد.

وی، رفع مشکلات پیش رو در این صنعت را بر اساس ظرفیت‌های قانونی مورد تاکید قرار داد.

برپایه این گزارش، با توجه به درخواست تعدادی از مشارکت‌کنندگان فناور و دانش‌بنیان در این نمایشگاه، مقرر شد تا به منظور بهره‌مندی حداکثری از خدمات، تجارب و پیشنهاد‌های قابل‌ارائه جلساتی مشترک با برخی از این شرکت‌ها در مرکز تحقیقات برگزار شود.

لازم به ذکر است، بیست‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات، سیستم‌های سرمایشی، گرمایشی و تهویه مطبوع تهران، به‌عنوان بزرگترین رویداد تاسیسات در خاورمیانه، همواره با استقبال صاحبان صنایع روبه رو بوده است، در بازه زمانی ۱۳ لغایت ۱۶ مهرماه ۱۴۰۳ (برابر با چهارم تا هفتم اکتبر ۲۰۲۴) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، درمعرض دید علاقه‌مندان قرار داده است.

در این نمایشگاه، تعدادی از شرکت‌هایی که از مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی تاییدیه و یا گواهینامه فنی دریافت کردند نیز حضور دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر