صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۵۳ - ۱۰ مهر ۱۴۰۳

وزیر علوم: نوع و زمان پاسخ به صهیونیست‌ها در اختیار رهبر انقلاب هست

وزیر علوم، تحقیقات، فناوری و نوآوری با حضور در نمایندگی حزب الله در تهران ضمن تسلیت به مردم و دولت لبنان گفت: موضع جمهوری اسلامی موضعی است که رهبر معظم انقلاب اعلام خواهند کرد.
کد خبر : 934183

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، حسین سیمایی‌صراف، وزیر علوم، تحقیقات، فناوری و نوآوری با حضور در نمایندگی حزب الله در تهران ضمن تسلیت به مردم و دولت لبنان در جمع خبرنگاران در رابطه با پاسخ ایران به صهیونیست‌ها اظهارکرد: سیاست گذاری و راهبرد‌های جمهوری اسلامی درباره نوع واکنش و زمان واکنش به اقدامات رذیلانه رژیم جعلی اسرائیل در اختیار رهبر معظم انقلاب هست، ما نه قدم جلوتر و یک قدم عقب‌تر نخواهیم بود؛ بنابراین موضع جمهوری اسلامی موضعی است که رهبر معظم انقلاب اعلام خواهند کرد.

وی با بیان اینکه من شهادت سید و سالار مقاومت سید حسن نصرالله را تبریک و تسلیت عرض می‌کنم، ادامه داد: خصلتی که این شهید عزیز را از دیگر رهبران مقاومت و از دیگر مجاهدان تاریخی که ما می‌شناسیم ممتاز کرده این بود که این سید عزیز شجاعت را با عقلانیت و درایت توام کرده بود.

وزیر علوم تأکید کرد: ایشان هم آرمان خواه و هم واقع‌گرا بود و وابسته به زبان و مذهب خاصی نبود و برای مجموعه لبنان و تمامیت ارضی کشور لبنان خدمت می‌کرد نه فقط برای شیعیان جنوب؛ به همین دلیل هست که سید حسن هم در سرزمین لبنان هم در فلسطین و هم در میان مسلمانان و حتی غیر مسلمانان به عنوان یک الگویی از حکمت و فرزانگی و شجاعت و مبارزه و حق طلبی شناخته می‌شد.

سیمایی‌صراف گفت: آنچه که امروز مسلمانان را و حتی آزادی خواهان غیرمسلمان را به ستوه آورده استاندارد‌های دوگانه غرب هست.

وی افزود: متاسفانه غرب اقدامات رذیلانه اسرائیل را دفاع مشروع نامگذاری می‌کند و اقدامات رذیلانه رژیم صهیونیستی را اقدام برای تامین عدالت تلقی می‌کند این نوع واکنش‌ها در حالی که اسرائیل بدیهی‌ترین اصول حقوق بشر و حقوق بشر دوستانه را نقض کرده و به عنوان جنایتکار جنگی به عنوان یک رژیم نسل‌کش بر همگان مبرهن شده این نحوه موضع گیری خشم مسلمانان را دوچندان کرده است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری بیان کرد: مسلماً این مواضع هیچ خدمتی به صلح و امنیت جهانی نمی‌کند بلکه خشم و غضب و انسجام مسلمانان را تحکیم‌تر خواهد کرد. ان شاءالله به زودی شاهد پیروزی حزب الله، ستمدیدگان  و مردم مظلوم فلسطین خواهیم بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر