صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۴۹ - ۰۷ مهر ۱۴۰۳

نرماشیری: برای تداوم و تعمیق وحدت اسلامی باید کنار هم باشیم

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان عنوان کرد: برای تداوم و تعمیق وحدت اسلامی باید سازمان‌ها و ارگان‌ها کنار یکدیگر همکاری و تعامل داشته باشند.
کد خبر : 933620

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، کامبیز نرماشیری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در همایش شهدای وحدت از سلسله برنامه‌های بزرگداشت هفته وحدت در دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان که با همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرانشهر برگزار شد با قدردانی از تلاش مسئولان دانشگاه آزاد ایرانشهر و مساعدت سازمان‌های اداری، نظامی و انتظامی این شهرستان اظهار کرد: مهم‌ترین آرمان‌ نظام مقدس جمهوری اسلامی برپایی تمدن نوین اسلامی با پیشفرض شکل گیری امت اسلامی بوده که بار‌ها در مطالبات بر حق مقام معظمی ولایت بر آن تأکید شده است.

وی افزود: برای تداوم و تقویت وحدت اسلامی که به برکت انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی به وجود آمد، نیازمند اهتمام تمام کشور‌ها و ملت‌های اسلامی هستیم و مسلمانان جهان باید در این عرصه شرکت فعال داشته باشند.

{$sepehr_key_2253}

دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به بیانات مقام عظمای ولایت پیرامون تشکیل امت اسلامی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی مهم‌ترین لوازم تشکیل تمدن نوین اسلامی را تشکیل امت اسلامی دانسته‌اند و شکل‌گیری امت اسلامی را زمینه‌ساز احیاء تمدن نوین اسلامی معرفی کرده‌اند.

نرماشیری بیان کرد: راهبرد‌های بنیادین نظام جمهوری اسلامی فرهنگ مقاومت، پایداری و ظلم‌ستیزی با هدف حرکت در مسیر تحقق امت اسلامی با ابعاد هویتی، ساختاری و کارکردی است و این امر با گام برداشتن در مسیر تقویت تقریب مذاهب اسلامی، یکپارچگی و همبستگی اسلامی به منصه ظهور خواهد رسید.

وی با اشاره به تأکید و پیگیری مستمر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بر برنامه‌های دفاتر تقریب مذاهب اسلامی و تعمیق ارزش‌های دینی و اسلامی به‌خصوص وحدت اسلامی توسط استادان، فرهیختگان و نخبگان واحد‌ها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی تبیین کرد: برگزاری این همایش با عنوان شهدای وحدت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرانشهر، با هدف ارج نهادن به مقام شامخ شهدا به‌خصوص شهدای وحدت استان سیستان و بلوچستان، از برنامه‌ها و اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان به مناسبت هفته وحدت بوده است.

{$sepehr_key_2254}

به گزارش آنا، همایش شهدای وحدت از سلسله برنامه‌های گرامیداشت هفته وحدت به همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرانشهر در سالن کنفرانس این واحد دانشگاهی و با حضور داوری مشاور قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و دبیر کارگروه تقریب مذاهب اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی، کامبیز نرماشیری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان، خانواده‌های شهدای معزز وحدت شهرستان ایرانشهر، مدیران و مسئولان این شهرستان برگزار شد.

در حاشیه این همایش داوری مشاور قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و دبیر کارگروه تقریب مذاهب اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی، کامبیز نرماشیری و سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان با خانواده شهید ناصر جهانگیری و شهید علیرضا نارویی دیدار و با حضور در مزار شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرانشهر با آرمان‌های مقدس شهدا تجدیدمیثاق کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر