صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سونیا پوریامین در گفت‌وگو با آنا:

هنوز هوش مصنوعی را درست نشناخته‌ایم +فیلم

مجری و تهیه‌کننده پیشکسوت تلویزیون از چالش‌های جدید برنامه‌سازی در این حوزه با توجه به نقش‌آفرینی هوش مصنوعی می‌گوید.
کد خبر : 933216

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، سونیا پوریامین مجری، تهیه‌کننده و برنامه‌ساز پیشکسوت رادیو و تلویزیون است؛ وی که از اوایل دهه شصت و به عنوان مجری وارد تلویزیون شده است در طول این چهار دهه علاوه بر اجرای برنامه‌های تلوبیون در حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و خانوادگی تهیه‌کنندگی برنامه‌های متنوعی را نیز در کارنامه خود داشته است که شاخص‌ترین آنها برنامه «خانه ما» در شبکه تهران به مدت ۱۰ سال بوده است.

وی در گفتگو با خبرنگار آنا با اشاره به گسترش روزافزون سکو‌های پخش در فضای مجازی گفت: این قالب تولید و پخش برنامه با برنامه‌های تلویزیونی منافاتی ندارد. آن‌چه ما به عنوان شبکه نمایش خانگی می‌شناسیم در همه جای دنیا مخاطبان گسترده و خاص خود را دارد و اغلب آنها هم پولی هستند. کارکرد این قالب رسانه‌ای منافاتی با رسانه تلویزیون ندارد. با این حال به نظر می‌رسد که در سال‌های آینده، رسانه‌هایی که به صورت تخصصی و موضوعی در این فضا فعالیت می‌کنند موفق خواهند بود.

پوریامین گفت: امروزه مخاطب می‌تواند همزمان نقش یک رسانه را هم ایفا کند. بنابر این صرفا به دنبال کسب اطلاعات عمومی نیست بلکه دنبال اطلاعاتی می‌گردد که کاربردی باشد و به دردش بخورد.

این مجری و برنامه‌ساز تلویزیون در ادامه، نکاتی را درباره ضرورت اجرای ایده‌های خلاقانه و بهره‌گیری از هوش مصنوعی در تولید برنامه‌های تلویزیونی و نمایش خانگی بیان کرد که در ادامه از نظر می‌گذرانید.

انتهای پیام/

ارسال نظر