صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با حضور وزیر آموزش و پرورش به صورت برخط؛

۳۵ پروژه آموزش و پرورش در استان گلستان افتتاح شد

با حضور وزیر آموزش و پرورش به صورت برخط، ۳۵ پروژه آموزش و پرورش؛ شامل ۲۰۹ کلاس درس با حمایت مسئولان و خیرین در استان گلستان افتتاح شد.
کد خبر : 933009

به گزارش خبرگزاری آنا، علیرضا کاظمی، وزیر آموزش و پرورش در آیین افتتاح همزمان ۳۵ پروژه و یک مدرسه شش کلاسه خیرساز که با حمایت «آراز محمد کُر» در روستای «چن سبلی» شهرستان آق قلای استان گلستان که به صورت برخط در محل مدرسه برگزار شد، ضمن تشکر و قدردانی از مسئولان و خیرین بیان کرد: از همه خیرین استان گلستان و مسئولانی که در این جلسه شرف حضور دارند، قدردانی می‌کنم.

وی ادامه داد: بی‌شک ظرفیت خیرین در این استان بی‌نظیر است، زیرا آنها الگویی برای جامعه و بخصوص نظام آموزش و پرورش محسوب می‌شوند. خیرین؛ عاملان عالِم هستند و به آنها ادای احترام می‌کنم.

وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه هیچ عملی ماندگارتر از کار خیر در نظام تعلیم و تربیت نیست، بیان کرد: مدرسه‌سازی بهترین مصداق صدقه جاریه در کشور است و ثواب آن بی‌شمار است.

کاظمی با اشاره به اینکه استان گلستان مصداق بارز وفاق و همدلی در کشور است، بیان کرد: در این استان کار‌های بزرگی انجام شده و به صورت ویژه در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی کار‌های اساسی انجام داده‌اند که می‌توان از برنامه‌های این استان به عنوان نمونه‌ای موفق، الگو گرفت و به سایر استان‌ها تسری داد.

در ابتدای این مراسم که با حضور علی محمد زنگانه استاندار گلستان، نظری مدیرکل آموزش و پرورش استان و فراهی مدیرکل سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز استان و دیگر مسئولان استان برگزار شد؛ گزارشی از فرایند انجام ۳۵ پروژه متمرکز، ۲۰۹ کلاس درس و اعتبار تخصیص یافته ارائه شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر