صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در پی حملات رژیم صهیونیستی رخ داد؛

تعلیق کلاس‌های دانشگاه لبنان در ۳ شهر

امروز رژیم صهیونیستی حملات سنگینی به لبنان انجام داده است که تاکنون شماری زیادی بر اثر آن شهید و زخمی شده‌اند. پیش از ان نیز رژیم صهیونیستی لبنان را به حمله تهدید کرده بود بنابراین دانشگاه لبنان شامگاه یکشنبه اعلام کرد که کلاس‌های سه شهر در جنوب لبنان را به دلیل حملات مداوم رژیم صهیونیستی به حالت تعلیق در می‌آورد. از امروز (دوشنبه) کلاس‌ها در پردیس‌ دانشگاه‌ها در سه شهر صیدا، نبطیه و صور تعطیل است.
کد خبر : 932908

به گزارش خبرگزاری آنا، رژیم صهیونیستی درحال بمباران شدید مناطقی از لبنان است به همین دلیل دانشگاه‌های لبنان کلاس‌ها را تعطیل کرده‌اند. وزیر آموزش و پرورش و آموزش عالی لبنان روز گذشته گفت که این اقدام برای محافظت از دانشجویان، اساتید و سایر کارمندان انجام شده است. وزیر آموزش و پرورش و آموزش عالی لبنان افزود که بر اساس بررسی وضعیت، اطلاعیه‌های بعدی اعلام خواهد شد.

«عباس الحلبی» وزیر آموزش و پرورش و آموزش عالی لبنان، به مدارس، مؤسسات و دانشگاه‌ها این آزادی را داد تا وضعیت امنیتی را از نظر باز ماندن یا بستن در‌های خود با توجه به شرایط کنونی ارزیابی کنند.

تبادل آتش برون مرزی بین حزب الله و اسرائیل هفته گذشته با انفجار دستگاه‌های ارتباطی در سراسر لبنان که ۳۷ کشته و بیش از ۳۲۵۰ زخمی برجای گذاشت، تشدید شد. علاوه بر این، در حمله هوایی اسرائیل به حومه جنوبی بیروت در روز جمعه ۴۵ نفر از جمله کودکان، زنان و ابراهیم عقیل از مقامات برجسته حزب الله کشته شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر