صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۱۹ - ۲۴ شهريور ۱۴۰۳

استفاده از ظرفیت نخبگانی و دانشگاهی در ویژه‌برنامه اعتلا 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان گفت: استفاده از ظرفیت نخبگانی و دانشگاهی در ویژه برنامه اعتلا انجام شده تا در راستای جهاد تبیین نقش دانشگاه را تعریف کنیم.
کد خبر : 931594

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، غلامرضا خاکساری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان در آیین گشایش همایش «جهاد تبیین»(ویژه برنامه طرح ملی اعتلا) که به میزبانی این دانشگاه برگزار می‌شود، اظهار‌ کرد: فعالیت‌های دانشگاه آزاد همدان براساس سند تحول و تعالی ترسیم شده که در این باره تلاش کردیم با استفاده از ظرفیت بالای این دانشگاه فعالیت‌های چشمگیری را انجام دهیم.

وی، جهاد تبیین را راهکار‌ مهم برای مقابله با تحریف در گفتمان و ارزش‌های انقلاب اسلامی دانست و افزود: برای خنثی‌سازی توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان نظام باید به «جهاد تبیین» پرداخت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان بیان کرد: امروز جهاد اکبر، «جهاد تبیین» است و در این جهاد، از راه و روش و مسلک انسان‌ها تعبیر می‌شود و تأثیر آن بسیار زیاد است و دانشگاه به‌عنوان یک مرجع علمی و فرهنگی در کشور باید با همه ظرفیت‌ها در این زمینه ایفای نقش کند.

خاکساری با ابراز امیدواری از بهره‌برداری جلسات و فوق‌برنامه‌های پیش‌بینی شده در همایش فوق به میزبانی دانشگاه آزاد استان همدان، گفت: در موضوع «جهاد تبیین» باید تمام ظرفیت‌های دانشگاه آزاد برای عملیاتی کردن برنامه‌های دانشگاه‌های استان در این راستا به کار گرفته می‌شود که این همایش با محور «جهاد تبیین» در دستورکار قرار گرفته است.

به گزارش آنا؛ همایش «طرح ملی اعتلا» که از روز جمعه ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی همدان در قالب همایش جهاد تبیین و با حضور بیش از ۲۰۰ عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد آغاز شده تا دوشنبه ۲۶ شهریور در این دانشگاه ادامه دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر