صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۱۷ - ۲۴ شهريور ۱۴۰۳
در گفت‌وگو با آنا عنوان شد؛

«مهارت» ابزاری مناسب برای کسب درآمد

دانش‌آموخته دانشگاه آزاد اسلامی قم که در آزمون کارشناسی ارشد امسال توانست در رشته فلسفه و دین دانشگاه خوارزمی پذیرفته شود، کسب «مهارت» را ابزاری مناسب برای کسب درآمد عنوان کرد.
کد خبر : 931559

فاطمه شفیعی دانش‌آموخته دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا که در آزمون کارشناسی ارشد امسال توانست در رشته فلسفه و دین دانشگاه خوارزمی پذیرفته شود با بیان اینکه در کنار تحصیلات دانشگاهی، «مهارت» ابزاری مناسب برای کسب درآمد است در توصیه به دانشجویان اظهار کرد: حتماً فضای کار فرهنگی، کرسی‌های آزاداندیشی و فضا‌های کتابخوانی و حضور مؤثر در نشریات و کانون‌های دانشجویی را تجربه کنید.

{$sepehr_key_1925}
 
وی با اشاره به اینکه از فضای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی قم نهایت استفاده را داشتم، افزود: حضور در فضای فرهنگی باعث افزایش علاقه‌مندی، نیاز به رشد فردی و آگاهی بیشتر در ورود به فضای رشته فلسفه شد و از این بابت بسیار از انتخاب این فرایند‌ها راضی هستم.

دانش‌آموخته دانشگاه آزاد اسلامی قم عدم شکل‌گیری علاقه را یکی از عوامل تغییر رشته مقطع کارشناسی ارشد و ادامه تحصیل در رشته فلسفه و دین برشمرد و ادامه داد: تحصیل در مقطع ارشد که متفاوت از رشته کارشناسی باشد، کار دشواری است؛ اما با پیگیری بسیار و استفاده از منابع توانستم به هدفم برسم.

شفیعی خطاب به متقاضیان ادامه تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی مطرح کرد: در فکر کسب معدل خیلی خوب و تلاش برای ساخت رزومه مناسب علمی در رشته خود باشید؛ بنابراین حتماً فضای کار فرهنگی، کرسی‌های آزاداندیشی و فضا‌های کتابخوانی و حضور فعال در نشریات و کانون‌های دانشجویی دانشگاه را تجربه کنید و صرفاًٌ تک‌بعدی پیش نروید و بدانید که در حوزه علم و فرهنگ موفق خواهید بود.

وی توضیح داد: برای دوستان در حال انتخاب رشته و دانشگاه هم توصیه شخصی به ادامه تحصیل در حوزه علاقه فردی است تا بتوانند برای شبکه‌سازی و کسب رزومه خوب تحصیلی از بستر مناسبی آغاز کنند و این را در نظر داشته باشند که در نهایت مهارت ابزار مناسب برای کسب درآمد است و صرفاً با حضور در دانشگاه ممکن است این مهم رقم نخورد.

انتهای پیام/

ارسال نظر