صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۰۲ - ۲۲ شهريور ۱۴۰۳

پیش‌بینی ۴۶۰ میلیارد تومانی درآمدهای غیرشهریه‌ای در دانشگاه آزاد البرز

رئیس دانشگاه ازاد اسلامی استان البرز گفت: برای سال مالی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ درآمد این دانشگاه در بودجه یک‌هزار و ۳۲۰ میلیارد تومان درنظر گرفته‌ایم که ۴۶۰ میلیارد تومان از این مبلغ از طریق درآمد‌های غیرشهریه‌ای تأمین می‌شود.
کد خبر : 931430

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست هم‌اندیشی و مشورتی با حضور حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی امام جمعه شهرستان فردیس، حسین کلانتری خلیل‌آباد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج، معاونان دانشگاه، سرپرست پردیس دانشگاهی فردیس و جمعی از مدیران واحد کرج در این دانشگاه برگزار شد.

رئیس دانشگاه ازاد اسلامی استان البرز در این نشست با اشاره به بودجه این دانشگاه اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی نهادی است که تمامی هزینه‌های خود را از مسیر درآمد‌های شهریه‌ای و غیرشهریه‌ای تأمین کرده و هیچ‌گونه حمایت مالی ندارد و درصدد است هزینه‌های مصرفی (اعم از حقوق کارکنان، اعضای هیئت علمی و هزینه‌های بخشی و پشتیبانی) را از سبد درآمد‌های غیرشهریه‌ای خود فعال کند.

کلانتری خلیل‌آباد اضافه کرد: بر این اساس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج در سال مالی ۱۴۰۳ -۱۴۰۲ مبلغ ۷۶۰ میلیارد درآمد پیش‌بینی کرده بود که از این مبلغ ۲۷۱ میلیارد تومان را درآمد غیرشهریه‌ای تشکیل داد و برای سال مالی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ درآمد دانشگاه در بودجه یک‌هزار و ۳۲۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده که ۴۶۰ میلیارد تومان از این مبلغ از طریق درآمد‌های غیرشهریه‌ای تأمین می‌شود.

وی درباره گسترش دانشگاه آزاد اسلامی در شهرستان فردیس گفت: با توجه به واگذاری زمین اختصاصی به دانشگاه آزاد اسلامی درصدد جذب مشارکت مالی و احداث ساختمان دانشگاه آزاد اسلامی فردیس تا قبل از پایان سال خواهیم بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر