صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۲۳ - ۱۷ شهريور ۱۴۰۳

قربانی گلشن‌آباد: دانشگاهِ متصل به جامعه کارآمد می‌شود

معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این دانشگاه به دنبال حل مسائل جامعه با توجه به مزیت‌های منطقه‌ای است؛ چراکه اگر دانشگاه به جامعه متصل شد کارآمد می‌شود.
کد خبر : 930772

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، سومین اجلاس رؤسای واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی غرب کشور (اتحادیه غرب) با حضور محمد قربانی گلشن‌آباد معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی، سیدجواد آل یاسین رئیس نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات، محمدعلی نادی سرپرست معاونت علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی، رؤسا و مسئولان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و معاونان هماهنگی مراکز استان‌ها و رؤسای واحد‌های استان‌های لرستان، همدان، کرمانشاه، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال بختیاری، حجت‌الاسلام علی حسینی امام جمعه شهرستان بروجرد و سیروس ابراهیمی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد برگزار شد.

محمد قربانی گلشن‌آباد معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی در این جلسه اظهار کرد: همه مسائل و مشکلات جامعه باید در دانشگاه حل‌وفصل شود. اگر دانشگاه وارد مسائل اجتماعی نشود و نتواند مشکلات جامعه را حل کند، کم‌کم حذف خواهد شد.

وی افزود: هر کجا کارآمدی نباشد مشروعیت نیز زیرسؤال می‌رود و اگر با وجود امکانات در جامعه فقر وجود داشته باشد، متهمان ردیف اول دانشگاهیان هستند.

معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر اهمیت مزیت‌های منطقه‌ای واحد‌های دانشگاهی، بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی به دنبال حل مسائل جامعه با توجه به مزیت‌های منطقه‌ای است و اگر دانشگاه به جامعه متصل شد کارآمد می‌شود.

لزوم تشکیل هیئت اندیشه‌ورز برای رفع مسائل واحد‌های غرب کشور

محمدرضا معظمی گودرزی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد نیز خواستار تشکیل هیئت اندیشه‌ورز برای رفع مسائل و مشکلات واحد‌های غرب کشور شد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان دانشگاه مسئله محور به دنبال اثربخشی در همه حوزه‌های جامعه بوده و این دانشگاه یک دانشگاه اجتماعی برگرفته از مردم و برای مردم به دنبال ایفای نقش خود است.

حجت‌الاسلام علی حسینی امام جمعه بروجرد هم بیان کرد: کسی که دیگران را به کاری توصیه می‌کند خود باید اهل عمل باشد تا مؤثر واقع شود، امروز نیازمند کار و تلاش هستیم تا خدمات انقلاب را برای جوانان و مردم تبیین کنیم؛ چراکه بسیاری از مردم از خدمات انقلاب آگاه نیستند.

علم موتور محرکه برای پیشرفت جامعه است

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان نیز عنوان کرد: علم موتور محرکه برای پیشرفت جامعه است و دانشگاه آزاد در بسیاری از حوزه‌ها خوب عمل کرده، هرچند می‌تواند بهتر عمل کند.

سیروس ابراهیمی برخی از امکانات و ظرفیت‌های استان لرستان را برشمرد و به برخی از مشکلات و موانع توسعه این استان اشاره کرد.

به گزارش آنا، در این جلسه، رؤسای واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی غرب کشور به ارائه مطالبی درباره مزیت‌های منطقه‌ای و ظرفیت‌های دانشگاه برای بهره‌گیری از این مزیت‌ها اشاره کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر