صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۰۸ - ۱۴ شهريور ۱۴۰۳
وزیر آموزش و پرورش در جلسه ستاد پروژه مهر تاکید کرد؛

تعیین تکلیف تصحیح اوراق امتحانات شهریورماه/ تحلیل نتایج کنکور ۱۴۰۳

وزیر آموزش و پرورش در جلسه ستاد پروژه مهر بر دو موضوع تعیین تکلیف تصحیح اوراق امتحانات شهریورماه و تحلیل نتایج کنکور ۱۴۰۳ تاکید کرد.
کد خبر : 930554

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا کاظمی عصر روز گذشته در هجدهمین جلسه ستاد پروژه مهر با قدردانی از تلاش مجدانه اعضای پروژه مهر استان ها، اظهار کرد: به استان‌هایی که در خصوص ساماندهی نیروی انسانی دچار ضعف عملکردی هستند، کمک شود تا هر چه سریعتر استان برای بازگشایی مدارس آماده شود.

وی با بیان اینکه حضور جدی و شبانه روزی در فعالیت‌های مربوط به بازگشایی مدارس داشته باشید، گفت:آمار‌های ملی جهت گیری‌ها را به ما می‌دهد، اما ما باید نقطه‌ای و منطقه‌ای ورود پیدا کنیم.

کاظمی با اشاره به تصحیح اوراق امتحانی شهریور ماه، تاکید کرد: برای این موضوع چاره اندیشی و وضعیت تصحیح اوراق امتحانی در استان‌ها سریعا بررسی و پیگیری شود.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به برخی تحلیل‌های نادرست از نتایج کنکور۱۴۰۳، ادامه داد: نتایج کنکور در چند بخش رتبه‌های تک رقمی، دو رقمی و سه رقمی تحلیل شود.

کاظمی با اشاره به وضعیت ثبت نام دانش آموزان، اذعان کرد: اگر ثبت نام به درستی انجام نشود، سایر امور در پروژه مهر به صورت مطلوب انجام نخواهد گرفت.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه بطور روزانه ساماندهی نیروی انسانی را پیگیری میکنم، تصریح کرد:جدول نیاز نیروی انسانی به تفکیک کلاس معلم و نیرو‌های کیفیت بخشی تهیه شود تا چگونگی تامین نیروی انسانی در سراسر کشور با تامین نیرو‌های موجود و نیرو‌های حق التدریس شاغلین و بازنشستگان مشخص شود.

وی برتعیین تکلیف چگونگی فرایند ثبت‌نام دانش آموزان اتباع طی سه روز آینده تاکید و گفت: مدیران کل استان‌ها مدنظر داشته باشند که وفق قانون در بخش نیرو‌های خرید خدمات آموزشی فقط از نیرو‌هایی که سال‌های گذشته تدریس داشتند و مستندات تجربی دارند، استفاده شود.  

گفتنی است در این جلسه، اعضای ستاد گزارش‌هایی از وضعیت تامین نیروی انسانی در استان ها، تصحیح اوراق امتحانی شهریورماه و  وضعیت ثبت‌نام دانش آموزان ارائه دادند.

انتهای پیام/

ارسال نظر