صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۴۸ - ۱۱ شهريور ۱۴۰۳

پیشرفت ایران اسلامی با تربیت نیرو‌های متعهد و متخصص در دانشگاه

فرماندار شهرستان سنقروکلیایی علم، بصیرت و آگاهی در مسیر پیشرفت ایران اسلامی را ضروری دانست و گفت: این مهم با تربیت نیرو‌های متعهد و متخصص امکان‌پذیر است.
کد خبر : 930299

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم تکریم و معارفه سرپرستان قدیم و جدید دانشگاه آزاد اسلامی مرکز سنقر و کلیایی با حضور افشین غنی‌زاده سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه، حجت‌الاسلام امین معظمی گودرزی مسئول نهاد رهبری در این دانشگاه، مسعود باغفلکی معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی، حجت‌الاسلام علی اکبری امام جمعه شهرستان سنقروکلیایی و جمعی از مسئولان شهرستان برگزار و سرپرست جدید این مرکز معرفی شد.

حجت‌الاسلام امین معظمی گودرزی در این مراسم با قدردانی از تلاش رضا خالقی و آرزوی موفقیت برای وی اظهار کرد: امیدوارم حدیدی در سمت جدید، این مرکز مهم را به خوبی هدایت کند و با پرورش و آموزش علمی و عملی دانشجویان به اهدافی که مدنظر دانشگاه است، دست یابد.

تغییر در هر سیستم اداری به معنای عملکرد ضعیف نیست

افشین غنی‌زاده نیز بیان کرد: تغییر در هر سیستم اداری و اجرایی با انتصابات جدید به هیچ‌وجه به معنای عملکرد ضعیف نیست؛ بلکه ایجاد تنوع و تحول است تا روح تازه‌ای در سیستم دمیده شود و مطمئناً از خالقی به دلیل فعالیت‌ها و عملکرد مثبتی که داشته، سپاسگزاریم.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه تأکید کرد: بابک حدیدی نیز از همکاران باسابقه مرکز سنقر و کلیایی، فردی توانمند و کاردانی هستند و به همین دلیل صلاح دیده شد از چنین شخصی باتجربه مناسب کاری و چندین سال سابقه کار در امر اداره مرکز سنقر و کلیایی استفاده کنیم، انتظار می‌رود مسیر را حتی بهتر از گذشته ادامه دهد و با اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان تعامل خوب و صمیمانه‌ای داشته باشد.

لزوم آموزش دانشجویان با روش زندگی ایرانی اسلامی

حجت‌الاسلام علی اکبری امام جمعه شهرستان سنقروکلیایی نیز با انتقاد از عدم برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در سنقر و بر لزوم آموزش دانشجویان با روش زندگی ایرانی اسلامی و در مسیر سعادت و رستگاری، آشنایی دانشجویان با آموزه‌های دینی، شناسایی رشته‌های مورد نیاز جامعه، دوری از مدرک‌گرایی صرف و حرکت به سوی اشتغالزایی، تولید و ترقی جامعه را مورد تأکید قرار داد.

بصیرت و آگاهی در مسیر پیشرفت ایران اسلامی ضروری است

علی قربانی فرماندار شهرستان سنقروکلیایی نیز علم، بصیرت و آگاهی در مسیر پیشرفت ایران اسلامی را ضروری دانست و گفت: این مهم به برکت وجود مراکز دانشگاهی و بهره‌مندی از استادان باتقوا و متخصص و عالم در کنار صنعت و فناوری و تربیت نیرو‌های متعهد و متخصص امکان‌پذیر است.

تعامل پویا و سازنده در مسیر رسیدن به اهداف متعالی دانشگاه آزاد

رضا خالقی رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی مرکز سنقر نیز تعامل پویا و سازنده در مسیر رسیدن به اهداف متعالی دانشگاه آزاد اسلامی را عامل مؤثری برشمرد و موفقیت رئیس جدید مرکز سنقر و پیشرفت روزافزون وی را خواستار شد.

بابک حدیدی سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی مرکز سنقر و کلیایی نیز با بیان چشم‌انداز مدیریتی خود از همکاران و مسئولان شهرستان خواست تا برای تحقق اهداف گام دوم انقلاب تعامل دوسویه را مدنظر داشته باشند.

به گزارش آنا، در این مراسم حکم انتصاب بابک حدیدی به‌عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی مرکز سنقر و کلیایی توسط افشین غنی‌زاده سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه به وی ابلاغ شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر