صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۰۵ - ۰۵ شهريور ۱۴۰۳
در گفت و گو با آنا

نصیرزاده: به نفع استقلال خوزستان نیست در «فولاد آرنا» میزبان استقلال باشد/ نظر هواداران فولاد روی سرمربی تیم میهمان مثبت نیست

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: میزبانی استقلال خوزستان از استقلال تهران به نفع این تیم نیست چون هواداران از تیم مهمان حمایت می‌کنند.
کد خبر : 929529

هوشنگ نصیرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره اینکه مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان خواسته تا تیمش یک بازی دیگر در ورزشگاه شهدای فولاد میزبان باشد در شرایطی که حق را به یحیی گل‌محمدی و وی داده، اظهار کرد: اگر مدیرعامل استقلال خوزستان ارزیابی خوبی از فوتبال ایران داشته باشد به نفع او نیست تا تیمش در این ورزشگاه میزبان استقلال تهران باشد. هوادارانی که به ورزشگاه می‌آیند از استقلال تهران حمایت می‌کنند و از مدیرعامل و تیم استقلال خوزستان حمایت نمی‌کنند.  

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان افزود: ما نمی‌توانیم به حرف‌های طرفداران فولاد بی‌توجه باشیم. آنها از طریق فضای مجازی حرف‌های شان را به ما منتقل می‌کنند و برای ما این صحبت‌ها خیلی مهم است. در واقع یک نوع رفراندوم است. وقتی به ما می‌گویند استقلال خوزستان و تهران در ورزشگاه فولاد آرنا بازی نکنند و نظرشان روی سرمربی تیم مهمان مثبت نیست، ما هم مجبوریم در همان راستا رفتار کنیم.از طرفی مهم‌ترین بخش یک ورزشگاه، صندلی‌ها، سیستم صوتی و اسکوربورد نیست بلکه زمین چمن آن ورزشگاه است. الان ببینید ورزشگاه نقش جهان اصفهان چمن ندارد، دیگر قابل استفاده نیست. ما باید از چمن ورزشگاه فولاد مراقبت کنیم. خودمان برای تمرین داخل ان چمن نمی‌رویم، چرا باید برای بازی به تیم دیگری بدهیم؟  

وی ادامه داد: گرمای ورزشگاه فولاد آرنا در سایه ۵۰ درجه و در آفتاب ۶۰ درجه است. این چمن اگر بخواهد بیشتر پا بخورد خراب می‌شود. ما که نمی‌توانیم سرمایه باشگاه فولاد را در اختیار تیم‌های دیگر قرار بدهیم. از طرفی ورزشگاه غدیر که در اختیار استقلال خوزستان است مگر تعویض لامپ‌ها چقدر زمان می‌برد؟! از پارسال تا به حال نتوانسته‌اید لامپ‌ها را تعویض کنید! مگر لامپ‌ها چقدر تأثیر دارد؟ از سویی وقتی ورزشگاه فولاد به خاطر بازی استقلال خوزستان و تهران پر جمعیت می‌شود، باید منتظر آسیب‌های احتمالی باشیم. نمی‌شود بازی تیم ما نباشد و ورزشگاه آسیب ببیند. چمن ورزشگاه هم قابلیت آن را ندارد تا هر هفته در آن بازی برگزار شود. این ریسک را نمی‌کنیم تا هر هفته در ورزشگاه فولاد بازی برگزار شود و به وضعیت ورزشگاه نقش جهان دچار شویم. چطور تیم‌های استقلال و پرسپولیس به اراک و قزوین می‌روند، یک تیم اهوازی هم به آبادان یا مسجدسلیمان یا خرم آباد برود.  

نصیرزاده درباره اینکه ممکن است باشگاه ناچار شود ورزشگاه شهدای فولاد را به استقلال خوزستان بدهد و در این صورت مسئله نصب سیستم VAR چه می‌شود، تصریح کرد: می‌دانم این حرف‌ها را می‌زنیم بعد مقامات محلی در مقام دفاع از این موضوع، به طور قطع می‌آیند و به ما فشار می‌آورند تا ورزشگاه فولاد آرنا را در اختیار استقلال خوزستان برای بازی با استقلال تهران بگذارید ولی ما هم تحت فشار هواداران خود و اعضای تیم هستیم و نمی‌توانیم چنین کاری را انجام دهیم. من جزئیات نصب تجهیزات VAR را نمی‌دانم.   

انتهای پیام/

ارسال نظر