صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۵۴ - ۰۵ شهريور ۱۴۰۳
واکنش مدیرعامل استقلال خوزستان به گلایه فولادی‌ها

انتظار داریم یک بازی دیگر با ما همکاری شود/ به گل‌محمدی و نصیرزاده حق می‌دهم نگران باشند

مدیرعامل استقلال خوزستان گفت: انتظار داریم برای بازی با استقلال تهران ورزشگاه فولاد آرنا را به ما بدهند هر چند به گل‌محمدی و نصیرزاده حق می‌دهم.
کد خبر : 929501

کیوان بابادی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره گلایه هوشنگ نصیرزاده و یحیی گل‌محمدی مدیرعامل و سرمربی فولاد به بازی کردن استقلال خوزستان در ورزشگاه شهدای فولاد، چون چمن ورزشگاه کشش بازی در هر هفته را ندارد، اظهار کرد: حتماً ورزشگاه غدیر اهواز بعد از تعطیلات لیگ به خاطر بازی‌های تیم ملی، از هفته پنجم که میزبانی استقلال خوزستان بعد از بازی با استقلال تهران است، آماده خواهد شد و مشکلی برای بازی با چادرملو اردکان نخواهیم داشت.  

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان افزود: به یحیی گل‌محمدی و نصیرزاده حق می‌دهم نگران کیفیت چمن ورزشگاه فولاد آرنا باشند. به هر حال آنها هم مثل ما دوست دارند نتایج خوب بگیرند و زمین با کیفیت برای آنها یکی از ابزار‌های اصلی است. ما هم انتظار داریم در بازی با استقلال تهران، با استقلال خوزستان همکاری کنند تا از بازی بعدی که میزبان هستیم در ورزشگاه غدیر با حریف خود بازی کنیم.  

بابادی خاطرنشان کرد: البته در برهه قبلی که در استقلال خوزستان مدیرعامل بودم وضعیت چمن فولاد آرنا خوب نبود و من همکاری کردم. ۲ هزار متر خزانه چمن فولاد آرنا را از ورزشگاه غدیر به آنها دادم. ترمیم چمن ورزشگاه فولاد از غدیر بوده، منتی هم نیست ولی انتظار دارم با تمام اوصاف که حق را به گل‌محمدی و نصیرزاده می‌دهم که زمین خوبی داشته باشند ولی در استان خودمان برای یک بازی دیگر با استقلال خوزستان همکاری شود.  

انتهای پیام/

ارسال نظر