صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۱۷ - ۰۳ شهريور ۱۴۰۳

نمایش «من و گربه‌ پری» با حضور پریناز ایزدیار آغاز شد

پریناز ایزدیار، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در افتتاحیه «من و گربه‌ی پری» این اثر را نمایشی دغدغه‌مند معرفی کرد و از کمک‌کننده بودن هنر در زمینه فرهنگسازی در زمینه حمایت از حقوق حیوانات گفت.
کد خبر : 929258

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، افتتاحیه نمایش «من و گربه‌ پری» به نویسندگی سیمین امیریان و کارگردانی شهره سلطانی با حضور هنرمندانی، چون پریناز ایزدیار، سام قریبیان، شاهد احمدلو و عبدالجبار کاکایی در سالن چهارسو تئاترشهر برگزار شد.

پریناز ایزدیار، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در مراسم افتتاحیه این اثر نمایشی گفت: «نمایش من و گربه‌ پری» به موضوع حمایت از حیوانات می‌پردازد. عده‌ای کمی از ما به بلایی که سر حیوانات می‌آید، فکر می‌کنیم و متاسفانه به نظر خیلی از افراد داشتن دغدغه برای حیوانات مسخره به نظر می‌آید و گاهی فکر می‌کنند دغدغه دیگری نداریم.

این هنرمند بیان کرد: خوشحالم که امروز این نمایش را به تماشا نشستم و از اینکه اینقدر دغدغه‌مند به موضوع حمایت از حیوانات پرداخته‌اید از شما ممنونم. فکر می‌کنم که تمامی هنر‌ها به ویژه سینما و نمایش بسیار می‌توانند در فرهنگسازی این موضوع کمک کننده باشند و امیدوارم بیشتر شاهد آثاری این چنین باشیم.

نمایش «من و گربه‌ پری» تا پایان شهریور ماه ساعت ۱۸:۳۰ با بازی مجتبی رجبی‌معمار، بهروز پناهنده و شهره سلطانی در سالن چهارسو تئاتر شهر روی صحنه است.

علاقه‌مندان می‌توانند بلیت این نمایش را از سایت تیوال و گیشه تئاتر تهیه کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر