صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
حجت الاسلام و المسلمین خسروپناه مطرح کرد؛

ضرورت تدوین سند جامع در حوزه زنان و خانواده

نهصد و شصت و پنجمین جلسه شورای فرهنگی اجتماعی خانواده و زنان با حضور حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و به ریاست فهیمه فرهمندپور برگزار شد
کد خبر : 928559

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، در نهصد و شصت و پنجمین جلسه شورای فرهنگی اجتماعی خانواده و زنان، حجت الاسلام و المسلمین خسروپناه از زحمات و تلاش‌های انسیه خزعلی در زمان مسئولیت معاونت امور زنان و خانواده رئیس جمهور در دولت سیزدهم قدردانی به‌عمل آورد.

وی با اشاره به گزارش‌های ارائه شده شورای زنان و خانواده ادامه داد: ارائه گزارش‌ها، دقیق، کیفی و مبتنی بر آمار باشد و در ارائه گزارش‌ها از کلی‌گویی پرهیز شود، چراکه گزارش‌ها باید قابل سنجش و ناظر بر مصوبات شورا باشد، ما به عملکردی که ناظر بر مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی باشد نیاز داریم.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی عنوان کرد: در میان مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی ۲۷ مصوبه پراکنده درباره زنان و خانواده داریم، همانطور یک سند درباره همه ابعاد دانشگاه با عنوان دانشگاه اسلامی داریم که از فرهنگ تا آموزش و پژوهش را شامل می‌شود باید یک سند جامع زنان و خانواده داشته باشیم که معلوم شود در هر حوزه چه سیاستی داریم. تدوین این سند در شورای فرهنگی اجتماعی خانواده و زنان آغاز شده، اما فعالان حوزه زنان نیز باید به تدوین این سند کمک کنند.  

استاد خسروپناه بر حمایت از زنان مدال آوران المپیک ۲۰۲۴ تأکید کرد و گفت: باید آنها را تشویق کنیم و در جریان دغدغه‌هایشان قرار بگیریم.  

وی همچنین با اشاره به انتخاب معاون جدید زنان و خانواده رییس جمهور گفت: شایسته است معاون جدید باید در جریان برنامه‌های در حال انجام قرار گیرد تا ابزار‌های لازم برای اجرای این برنامه فراهم شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر