صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۱۳ - ۲۸ مرداد ۱۴۰۳
با حضور مجازی دکتر طهرانچی؛ 

هتل فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی مهران گشایش یافت

هتل فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهران با حضور مجازی دکتر طهرانچی گشایش یافت.
کد خبر : 928277

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، هتل فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهران با حضور مجازی دکتر طهرانچی گشایش یافت.

افتتاح هتل فرهیختگان مهران از جوار امام رضا علیه‌السلام برای زائران امام حسین علیه‌السلام در مهران نزدیک‌ترین نقطه به کربلای معلی صورت گرفت.

افتتاح هتل فرهیختگان مهران با حضور مجازی دکتر طهرانچی که هم‌اکنون در جوار بارگاه ملکوتی امام رضا علیه‌السلام صورت گرفت و از طریق ویدئوکنفرانس در حاشیه بیست و یکمین جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام در شهر مهران دروازه عتبات عالیات هتل فرهیختگان این دانشگاه افتتاح شد.

این آیین با حضور حجت‌الاسلام اله‌نور کریمی‌تبار نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام، شهریار عباسی معاون اقتصادی استاندار ایلام، محمد قربانی گلشن‌آباد معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد و هتل فرهیختگان دانشگاه در مجموعه‌ای ۳ هزار متری شامل ۲۶ سوئیت مجهز، سلف سرویس، رستوران و ... به بهره‌برداری رسید.

ساختمان آموزشی مرکز مهران که به مدت ۱۰ سال به‌دلیل عدم تأمین اعتبار مالی به صورت نیمه‌کاره رها و کاملاً فرسوده شده بود با پیشنهاد و پیگیری‌های مکرر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایلام و با هدف بهره‌گیری دانشگاه از ظرفیت‌های اربعین تغییر کاربری این ساختمان از آموزشی به هتل در دستورکار قرار گرفت و سرانجام با همت، درایت و کمک دکتر طهرانچی اعتبار مالی برای اجرای این پروژه در چندین مرحله از طریق سازمان مرکزی تأمین شد و اکنون این هتل آماده خدمات‌دهی و درآمدزایی برای دانشگاه آزاد اسلامی است.

هتل فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی مهران نخستین هتل شهر مهران است.

اکنون شهر مهران به‌عنوان پرترددترین مسیر اربعین حسینی میزبان میلیون‌ها زائر دلداده کربلای معلی است.

پیش‌بینی می‌شود بیش از ۶۰ درصد زائران اربعین حسینی از این شهر عبور کنند. یکی از مهم‌ترین اولویت‌ها و دغدغه‌های مسئولان استان ایلام با توجه به حجم عظیم زائران عتبات عالیات به‌خصوص در ایام اربعین نبود هتل و مهمانپذیر استاندارد در مهران بود که با این اقدام دانشگاه آزاد اسلامی برای نخستین‌بار شهر مهران صاحب هتل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر