صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۸:۲۰ - ۲۷ مرداد ۱۴۰۳

دانش‌آموزان اتباع برای سفارش کتاب باید کد دریافت کنند

رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: دانش آموزان اتباعی که کد دریافت کنند و در سامانه ثبت سفارش ثبت نام کنند در زمان مقرر به آن‌ها کتاب ارائه می‌شود.
کد خبر : 928011

علی لطیفی، رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش در گفت و گو با خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، گفت: در خصوص دانش آموزان اتباع وزارت آموزش و پرورش سیاست‌های کلی دارد که باید آن‌ها را پیگیری کرد.

رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش با بیان این که دانش آموزان اتباع باید در سامانه irmigrationorg.ir ثبت نام کرده و کدی را دریافت کنند افزود: دانش آموزان اتباعی که کد دریافت بکنند و در سامانه ثبت سفارش ثبت نام کنند در زمان مقرر به آن‌ها کتاب ارائه می‌شود.

لطیفی با بیان این که ثبت سفارش کتب درسی منوط به ثبت نام مدارس است؛ ادامه داد: از والدین دانش‌اموزان ایرانی و غیر ایرانی در خواست می‌کنیم ثبت‌نام و سنجش دانش آموزان خود را جدی گرفته و پیگیری کنند تا در زمان توزیع کتب درسی برای دانش‌‎آموزان مشکلی ایجاد نشود.

رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش با بیان این که دانش آموزان اتباع نیز برای ثبت سفارش باید به سامانه سیدا مراجعه کنند؛ تصریح کرد: پس از ثبت نام دانش آموزان در سامانه سیدا به صورت اتوماتیک اطلاعات آن‌ها به سامانه سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وارد می‌شود.

لطیفی در خصوص ثبت سفارش کتب دانش آموزان اقلیتی گفت: مدارس اقلیتی دانش آموزان مشخص دارند و در همین راستا کتاب‌ها را نیز خودشان توزیع می‌کنند؛ البته در برخی از دروس تکمیلی سازمان پژوهش و برنامه ریزی به صورت اتوماتیک آن‌ها را به مدارس توزیع می‌کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: آموزش و پرورش
ارسال نظر