صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۷:۰۷ - ۲۶ مرداد ۱۴۰۳
سید محمد بطحایی وزیر پیشین آموزش و پرورش:

موفقیت دکتر پزشکیان نقطه عطفی در حکمرانی سیاسی کشور است

دیدار اعضای محترم ستاد مرکزی فرهنگیان دکتر پزشکیان با گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش درسالن جلسات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد و در این دیدار سید محمد بطحایی وزیر اسبق آموزش و پرورش انتخاب علیرضا کاظمی از طرف رئیس جمهور به عنوان گزینه پیشنهادی وزیر آموزش و پرورش را بسیار قابل تقدیر دانست.
کد خبر : 927970

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، دیدار اعضای محترم ستاد مرکزی فرهنگیان دکتر پزشکیان با گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش درسالن جلسات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد. در این دیدار سید محمد بطحایی وزیر اسبق آموزش و پرورش انتخاب علیرضا کاظمی از طرف رئیس جمهور به عنوان گزینه پیشنهادی وزیر آموزش و پرورش را بسیار قابل تقدیر دانست و گفت: ایشان فردی شایسته و با تجربه ی زیسته در تمامی حوزه های آموزش و پرورش است و قطعا می تواند در ارتقای نظام تعلیم و تربیت کشور موثر باشد و با کمک فرهنگیان عزیز مسائل مزمن آموزش و پرورش را حل نماید.

وی با اشاره به اینکه ستادهای فرهنگیان دکتر پزشکیان در لایه ها و طیف های مختلف به سرعت در کشور شکل گرفت، گفت:  به همین دلیل بود که اولین نشست پزشکیان در طول برنامه انتخاباتی با ستاد فرهنگیان بود چرا که معلمین عزیز بدون هیچ چشم داشت و انتظاری از صمیم قلب به میدان آمده بودند.

بطحایی ادامه داد؛ پزشکیان با رایی انتخاب شد که مردم در آن مطالبه تغییر داشتند و امیدواریم خواسته به حق مردم با استفاده از تمامی سلایق محقق شود.

بطحایی با تاکید بر اینکه ۸۰ درصد ستادهای پزشکیان در سطح کشور توسط فرهنگیان  اداره می شد که این نشان میدهد معلمین عزیز با تمام سختی ها به پای کار آمده اند و امیدوارم دولت چهاردهم بتواند وعده هایی که به  مردم داد را محقق کرده و قدم های جدی برای اعتلای کشور و تقویت امید درجامعه بردارد.

وی موفقیت پزشکیان رئیس جمهور را نقطه عطفی در حکمرانی سیاسی کشور دانست و افزود: باید از تمامی ظرفیت ها در این راستا استفاده شود و سلایق مختلف سیاسی بتوانند نقش ایفا کنند.

فرج کمیجانی رئیس امور استان های ستاد مرکزی فرهنگیان با قدردانی از تلاش های اعضای ستاد، گفت: در ۲۴ ساعت اولیه در ۳۱ استان ستادها شکل گرفت و همراه با فرهنگیانی که از احزاب سیاسی مختلف بودند فعاليت کردند.

وی افزود: برای اینکه مردم رای بدهند،اعضای ستاد تک به تک آنان را توجیه می کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر