صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۸:۰۰ - ۲۴ مرداد ۱۴۰۳
زارع در گفت‌وگو با آنا:

۲۰ هزار دانش‌آموز امسال وارد مدارس نوساز استان تهران می‌شوند

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران گفت: 20 هزار دانش‌آموز امسال وارد مدارس نوساز می‌شوند.
کد خبر : 927516

عباس زارع، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا در پاسخ به این پرسش که «چه تعدادی فضای آموزشی امسال تحویل دانش‌آموزان خواهد شد؟»، اظهار کرد: تلاش‌های فراوانی در جهت توسعه فضا‌های آموزشی استان تهران شده است که در این بخش به موفقیت‌هایی دست یافتیم.

وی افزود: از ابتدای فروردین‌ ۱۴۰۳ تا پایان سال جاری، تعداد ۶۲ پروژه آموزشی با ۶۷۳ کلاس درس و زیربنایی بالغ بر ۹۵ هزار ۹۴۹ مترمربع آماده، احداث و تحویل ادارات آموزش و پرورش خواهد شد.

{$sepehr_key_1149}

زارع با بیان اینکه هر ساله تعداد قابل توجهی فضای آموزشی نوسازی به چرخه مدارس اضافه می‌شود، خاطرنشان کرد: امسال حدود ۲۰ هزار دانش‌آموز استان تهران وارد کلاس‌های درس نوساز و استاندارد خواهند شد که برای احداث هر کدام از این فضا‌ها زحمات شبانه‌روزی بسیاری توسط جهادگران مدرسه‌ساز در نوسازی مدارس انجام شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران با اشاره به اینکه انقلاب در عرصه مدرسه‌سازی استان تهران در ۱۴۰۲ اتفاق افتاد، عنوان کرد: در ۱۴۰۲، تعداد ۱۱۱ فضای آموزشی، پرورشی و ورزشی با هزار و 273 کلاس درس و زیربنایی بالغ بر 162 هزار مترمربع برای بهره‌مندی حدود 38 هزار دانش‌آموز در سراسر استان تهران احداث و تحویل ادارات آموزش و پرورش شد که در قیاس با سال‌های قبل از آن شاهد یک جهش قابل توجه هستیم.

وی تصریح کرد: با کوشش فراوان همکارانم در نوسازی مدارس به دنبال ایجاد فضا‌های نوسازی، منطبق بر استاندارد‌های روز برای دانش‌آموزان هستیم که با تحویل مدارس جدید این رویکرد عملیاتی شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر