صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۲۲ - ۲۳ مرداد ۱۴۰۳

دومین کتاب عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اردبیل روانه بازار نشر شد

دومین کتاب عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل با عنوان «ماشین‌آلات راه‌سازی و ساختمانی و نکات فنی و ایمنی کار با آنها» روانه بازار نشر شد.
کد خبر : 927361

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، کتاب با عنوان «ماشین‌آلات راه‌سازی و ساختمانی و نکات فنی و ایمنی کار با آنها» به همت یوسف ساجد و نوید دانش‌فر از اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل منتشر و روانه بازار شد.

یوسف ساجد عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار آنا درباره این کتاب اظهار کرد: در این کتاب سعی بر این بوده تا موضوعات مورد بحث به‌صورت مفید، کاربردی و قابل‌استفاده برای مهندسین عمران، راه‌سازی، مدیران پروژه‌های عمرانی و دانشجویان رشته‌های مهندسی عمران، عمران- اجرایی، ساختمان و مهندسی راه‌سازی مقاطع کاردانی و کارشناسی ارائه شود.

وی درباره مباحث مطرح‌شده در کتاب ماشین‌آلات راه‌سازی و ساختمانی و نکات فنی و ایمنی کار با آنها گفت: فصل اول شامل تاریخچه ماشین‌آلات، مروری بر مدیریت ماشین‌آلات، استهلاک، بیمه، ضریب بازدهی ماشین‌آلات و تورم خاک و روش‌های محاسبه آنها بوده  در فصل دوم به تقسیم‌بندی ماشین‌آلات بر اساس کاربرد آنها در عملیات راه‌سازی و ساختمانی بوده در ۹ بخش پرداخته شده است.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل ادامه داد: فصل سوم کتاب نیز به اصول ایمنی کارگاه و کار با ماشین‌آلات ساختمانی و راه‌سازی اشاره دارد و شامل خطرات استفاده از ماشین‌آلات، اصول ایمنی، بازرسی‌های فنی و نکات فنی و ایمنی درباره ماشین‌آلات مختلف راه‌سازی و ساختمانی و کار با آنها در کارگاه است.

ساجد عنوان کرد: کتاب «ماشین‌آلات راه‌سازی و ساختمانی و نکات فنی و ایمنی کار با آنها» توسط انتشارات یاوریان و در ۵۰۰ جلد منتشر شده و بهای روی جلد آن ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال بوده که از کتاب‌فروش‌های معتبر قابل تهیه است.

به گزارش آنا، کتاب نخست  یوسف ساجد با عنوان«اصول مدیریت تشکیلات کارگاهی و کنترل پروژه» نیز در سال ۱۴۰۱ منتشر و با استقبال مخاطبان روبرو شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر