صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۸:۰۷ - ۲۱ مرداد ۱۴۰۳

تاج: جلوی ورشکستگی مالی باشگاه‌ها را گرفتیم/ هیچ مماشاتی برای مجوز حرفه‌ای نشد

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: هیچ مماشاتی برای مجوز حرفه‌ای نشد و ۷ باشگاه ما توانسته از AFC مجوز بگیرند.
کد خبر : 927117

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی تاج در مراسم برترین های لیگ گفت: به رسم خوبی که در AFC و فیفا انجام می شود برای درگذشتگان سال گذشته یک دقیقه سکوت کنیم.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی ۲۷۶ بازیکن را شهید کردند و هیچ زمین فوتبالی اکنون در غزه نیست و جامعه فوتبال باید نسبت به این موضوع واکنش نشان دهد.

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: من د‌و موضوع دارم. حوزه‌های مختلف کمک کردند تا ورزشگاه ها استاندارد شود. باید یک روز این کار انجام می‌شد. نور ورزشگاه‌ها را تا ۲۰۰۰ لوکس افزایش دادیم .صندلی گذاری ها در حال انجام است و ورودهای مجزا برای بانوان ایجاد شده است.تفکیک سکوها و صندلی های شماره دار با کد ملی در ورزشگاه ها نصب شده. در این زمینه با ثبت احوال جلسه داشتیم.

وی تاکید کرد: در دنیا سالهاست شده و باعث شرمندگی من است که تازه ما شروع کردیم. برخی ورزشگاه ها را نمی توانیم میزبان کنیم چون باید تمام این کارها روی انها انجام شود. در بخش نرم افزار هم کارهایی کردیم.

تاج ادامه داد: هیچ مماشاتی برای مجوز حرفه‌ای نشد و ۷ باشگاه ما توانسته از AFC مجوز بگیرند و این یک توفیق است.ژاپن ۵ باشگاهش مجوز گرفت.چهار باشگاه مجوز ملی گرفتند.بقیه باشگاه هایی که مجوز ملی نگرفتند اگر درست نشوند سال بعد سقوط می کنند.

وی افزود: یک زمانی نمی دانستیم کدام باشگاه چقدر بدهی دارد. قانونی برای ترانسفر گذاشتیم. باشگاه‌ها را از ورشکستگی مالی جلوگیری کردیم. خیلی کارهای خوبی شده، کارها کافی نیست اما باید تلاش کنیم لیگ را پویا کنیم. در حوزه VAR موانعی داریم. الان دستگاه اول در اراک نصب شده است .هنوز نتوانستیم صداوسیما را متقاعد کنیم  به ارام بیایند. باید دستگاهی در تهران نصب کنیم تا صداوسیما تایید بدهد.

انتهای پیام/

ارسال نظر