صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۵۷ - ۲۱ مرداد ۱۴۰۳

افزایش تعهدات خیران مدرسه‌ساز به ۱۲ هزار میلیارد تومان در دولت سیزدهم

رئیس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: در حال حاضر ۱۶۴ موسسه به صورت مستقیم با سازمان نوسازی از تعمیر و تجهیز مدارس گرفته تا آموزش معلمان کار می‌کنند.
کد خبر : 927055

حمیدرضا خان‌محمدی در نشست تشکل‌ها و مشارکت‌ها که به صورت ویدئو کنفرانس در سراسر کشور برگزار شد با بیان اینکه تقویت تشکل‌ها و خیریه‌ها و گروه‌های جهادی یکی از برنامه‌های سازمان است که به خوبی پیش رفته است گفت: فاصله بین دولت و خیرین با کار آموزشی و ... پر نمی‌شود بلکه نیازمند حلقه‌های واسط است.

وی بر اهمیت مدرسه‌یاری در کنار مدرسه‌سازی اشاره کرد و افزود: برای مدرسه‌یاری حتما به کمک خیریه‌ها، تشکل‌ها و گروه‌های جهادی نیازمندیم.

خان محمدی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۶۴ موسسه به صورت مستقیم با سازمان نوسازی از تعمیر و تجهیز گرفته تا آموزش معلمان کار می‌کنند، ادامه داد: باید آیین‌نامه اجرایی این مهم و این نوع همکاری به‌زودی نگاشته شود و در این آیین‌نامه باید به نقش موسسات توجه شود.

پرنیان دبیر قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر در این نشست با بیان اینکه ۳ هزار میلیارد تومان تعهدات خیرین در دولت سیزدهم به ۱۲ هزار میلیارد تومان رسید گفت: این نتیجه تکریم خیرین است که اعتقاد راسخ رئیس‌جمهور و وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی مدارس بود.

وی با بیان اینکه هویت طرح شهیدعجمیان پشتیبان تمام‌قد سازمان نوسازی مدارس است افزود: سال گذشته ۷۰ هزار کلاس درس را شاداب‌سازی، نوسازی و بهسازی کردیم و امسال ۱۱۰ هزار کلاس درس را نشانه‌گذاری کرده‌ایم و ۱۷ هزار گروه جهادی دانش‌آموزی را برای این کار ساماندهی کرده‌ایم.

انتهای پیام/

برچسب ها: آموزش و پرورش
ارسال نظر