صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۰۶ - ۱۴ مرداد ۱۴۰۳
معاون وزیر آموزش و پرورش در افتتاحیه جشنواره آفرینو؛

الگوی تألیف کتاب برای مراکز زبان به‌زودی ارائه می‌شود

معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه الگوی تالیف کتاب برای مراکز زبان به‌زودی ارائه می‌شود، گفت: تاکنون ۶ هزار و ۲۰۰ طرح به دبیرخانه جشنواره آفرینو رسیده است که با مستندسازی به یک الگوی خلاقانه تبدیل می‌شوند و در اختیار موسسان قرار می‌گیرد.
کد خبر : 925755

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، احمد محمودزاده، معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی در مراسم افتتاحیه جشنواره آفرینو، اولین جشنواره و نمایشگاه ملی ابتکارات و خلاقیت‌های مدارس غیردولتی که صبح امروز ۱۴ مردادماه در سالن همایش‌های پژوهشکده نفت برگزار شد اظهار کرد: به زودی الگوی تالیف کتاب برای مراکز زبان ارائه می‌شود تا کتب از یک الگوی مشخصی بهره‌مند شوند. همچنین برای تحقق فرمایش مقام معظم رهبری برای جلوگیری از برون سپاری، جشنواره آفرینو را راه اندازی کردیم.

وی با بیان اینکه این جشنواره ایده‌ها و تجربیات خلاق را به سایر مدارس تسری می‌دهد افزود: در این راستا با موسسان مدارس غیردولتی همفکری کردیم و دبیرخانه این جشنواره را در ۶ محور تشکیل دادیم.

محمودزاده گفت: در فاز اول ۵ هزار مدارس تقویت می‌شوند و ایده‌های این مدارس با سایر مدارس به اشتراک گذاشته می‌شود. تاکنون ۶ هزار و ۲۰۰ طرح به دبیرخانه رسیده است که با مستندسازی به یک الگوی خلاقانه تبدیل می‌شوند و در اختیار موسسان قرار می‌گیرد.

وی در ادامه معلم را محور آموزش و پرورش دانست و افزود: چالش نیروی انسانی باید به لحاظ کیفی و کمی حل شود در مدارس غیردولتی حضور معلمان را ۳۰ ساعتی کردیم که کار ارزشمندی است.

انتهای پیام/

برچسب ها: آموزش و پرورش
ارسال نظر