صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۷:۵۴ - ۱۲ مرداد ۱۴۰۳
با اعلام فراخوان برای برپایی راهپیمایی خشم

حماس و جهاد اسلامی: ترورهای خائنانه قدرت مقاومت را تضعیف نمی‌کند

جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند که مقاومت حق مشروع برای مقابله با اشغالگری است و تا احقاق حق مردم فلسطین، ادامه خواهد داشت.
کد خبر : 925387

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از خبرگزاری شهاب فلسطین، جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی فلسطین با انتشار بیانیه‌ای مشترک در بیانیه مشترک هشدار دادند که که ترورهای خائنانه رهبران مقاومت از جمله اسماعیل هنیه و فواد شکر، قدرت مقاومت را تضعیف نخواهد کرد.

این بیانیه می‌افزاید: مقاومت یک حق مشروع برای مقابله با اشغالگری است و تا زمانی که مردم ما به تمام حقوق خود برای رهایی و بازگشت نرسند، باقی خواهد ماند.

حماس و جهاد اسلامی فلسطین گفتند: ما از مردم خود در کرانه باختری و مناطق اشغالی می‌خواهیم مقاومت را تشدید و پروژه‌های اشغالگران را خنثی کنند.

در ادامه بیانیه آمده است: (رژیم) اسرائیل به هیچ یک از اهداف خود در جنگ جز کشتار و ویرانی نرسیده و نخواهد رسید و این مانع ما نخواهد شد.

حماس و جهاد اسلامی افزودند: ما به کار مشترک و هماهنگی مستمر خود در سطوح سیاسی، نظامی و میدانی ادامه خواهیم داد.

در همین رابطه، حماس خواستار برگزاری راهپیمایی‌های خشم برای امروز (جمعه) در محکومیت ترور شهید اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی این جنبش و نسل‌کشی اشغالگران اسرائیلی در غزه شده است.

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس بامداد روز چهارشنبه ۱۰ مرداد درحالی‌که برای حضور در مراسم تحلیف ریاست جمهوری مسعود پزشکیان به تهران آمده بود، به شهادت رسید.

روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران صبح چهارشنبه (۳۱ جولای ۲۰۲۴ برابر با ۱۰ مرداد ۱۴۰۳) در بیانیه‌ای اعلام کرد: «با عرض تسلیت به ملت قهرمان فلسطین و امت اسلامی و رزمندگان جبهه مقاومت و ملت شریف ایران، بامداد امروز (چهارشنبه) محل اقامت جناب آقای دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی مقاومت اسلامی حماس در تهران مورد اصابت قرار گرفته و در پی این حادثه ایشان و یک نفر از محافظین وی به شهادت رسیدند.»

انتهای پیام/

ارسال نظر