صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۳۷ - ۰۹ مرداد ۱۴۰۳

اختلاف نویدکیا و باشگاه مس بر سر یک آپشن عجیب/ «حُسن انجام کار» تمرین مس را تعطیل کرد!

باشگاه مس رفسنجان و محرم نویدکیا بر سر پرداخت یک آپشن عجیب اختلاف دارند که همین باعث شده تمرین روز گذشته این تیم برگزار نشود.
کد خبر : 924848

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، محرم نویدکیا که فصل قبل با مس رفسنجان در رده دهم جدول رده‌بندی ایستاد برای ماندن در این تیم شروطی داشت که گویا به آنها عمل نشده تا گلایه وی را به همراه داشته باشد و روز گذشته با تصمیم سرمربی تیم مس رفسنجان بازیکنان تمرین نکردند.  

نویدکیا در جلساتی که با حسین پورمحمدی مدیرعامل باشگاه مس برگزار کرد یکی از شروط خود را برای ماندن در این تیم، تسویه مالی با بازیکنان قرار داد، اما ۲۰ درصد از مبلغ فصل قبل باقی مانده و عدم پرداخت آن باعث شد تا تیم روز گذشته تمرین نکند. از سویی دیگر نویدکیا تهدید به کناره‌گیری کرده و این موضوع چالش مهمی برای تیم شده، چون سرمربی اصفهانی علاوه بر عدم تسویه حساب بازیکنان فصل قبل، از شرایط نقل و انتقالاتی ناراضی است و امکانات تیم هم در تمرینات رضایت نویدکیا را به همراه نداشته است.  

البته از طرفی اختلاف نویدکیا و باشگاه رنگ و بویی جدید به خود گرفته است چرا که مدیران باشگاه معتقدند این تیم فصل گذشته در رده دهم جدول قرار گرفته و اتفاق خاصی رخ نداده که باشگاه بخواهد آپشن «حسن انجام کار» را به بازیکنان پرداخت کند. این استنباط هم در رفسنجان از رفتار‌های نویدکیا شده که، چون او در سپاهان کار کرده و مشکلات مالی را لمس نکرده نمی تواند شرایط باشگاهی چون مس را درک کند. جذب مهدی شریفی، علی شجاعی، فرشید اسماعیلی و امیرحسین جولانی با خواست نویدکیا بوده و در مقابل منتظر محمد، محمدمهدی محبی، رامتین سلیمان زاده، داود نوشی صوفیانی و مصطفی محمد از این تیم جدا شده‌اند که این مساله هم باعث نارضایتی مدیران باشگاه شده و آنها معتقدند نفرات جذب شده چندان کارآمد نخواهند بود.

اعتقاد مدیریت باشگاه مس بر این است که با 282 میلیارد تومان می‌توان تیمی خوب را در لیگ برتر بست در حالی که بودجه بالاتری نسبت به فصل گذشته مصوب شده است، ضمن اینکه مبلغ قرارداد نویدکیا برای یک فصل و نیم ۲۴ میلیارد تومان است و تیم او در نیم فصل دوم تنها ۵ امتیاز بیشتر از تیم نیم فصل اول ساکت الهامی کسب کرد.

موضوع جالب درباره اعضای هیئت مدیره باشگاه مس رفسنجان این است که نام حسین پورمحمدی به عنوان مدیرعامل و عضو هیئت مدیره، اصغر صالحی و علی رمضانی دیگر اعضای هیئت مدیره ثبت شرکت‌ها نشده و نام مجید زین‌الدینی مدیرعامل سابق باشگاه در ثبت شرکت ها وجود دارد بنابراین جلسات هیئت مدیره به همین دلیل برگزار نمی‌شود. واگذاری و فروخته شدن تیم امید مس رفسنجان در فصل گذشته و عدم پشتوانه برای تیم بزرگسالان هم از معضلات باشگاه مس است. حواشی پیرامون باشگاه زیاد است و مهم‌ترین نگرانی هم درباره رأی پرونده فساد است که هنوز به مرحله صدور رأی در دادگستری کرمان و کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال نرسیده است.  

 

انتهای پیام/

ارسال نظر