صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رابرت داونی جونیور شرور جدید انتقام‌جویان شد؛

تبدیل قهرمان، به ضد قهرمان

کمپانی مارول با انتخاب رابرت داونی جونیور به عنوان شرور اصلی فیلم‌های بعدی «انتقام‌جویان» طرفداران آثار ابرقهرمانی را غافلگیر کرد.
کد خبر : 924483

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، رویداد سالانه کمیک - کان سن دیه‌گو، یک غافلگیری هیجان‌انگیز برای دوستداران فیلم‌های ابرقهرمانی داشت. در این رویداد که قرار بود اطلاعات تازه‌ای از فیلم جدید مجموعه آثار «انتقام جویان» با عنوان «انتقام جویان: روز قیامت» منتشر شود، از شرور اصلی این قسمت رونمایی شد. 

پیش از این اخباری در رابطه با حضور شخصیت «دکتر دووم» به عنوان شرور اصلی فیلم جدید دنیای سینمایی مارول منتشر شده بود، اما هنوز نام بازیگری که قرار بود این شخصیت را به تصویر بکشد رسانه‌ای نشده بود. به همین دلیل مارول هم در رویداد کمیک - کان این بازیگر را روی سن فرستاد و زمانی که او ماسک دکتر دوم را از روی صورت خود برداشت، سالن منفجر شد. رابرت داونی جونیور، بازیگر محبوب شخصیت دوست داشتنی «مرد آهنی». 

پس از مرگ پرافتخار شخصیت «مرد آهنی» که به شکست تانوس و ارتش بزرگش انجامید، رابرت داونی جونیور بازیگر این نقش در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که آماده بازگشت به مارول است. برخی بر این باور بودند که منظور این بازیگر بازگشت در قالب شخص مرد آهنی است و احتمالا در فلاش بک‌ها یا در جهان‌های موازی باید شاهد حضور این بازیگر در نقش مرد آهنی باشیم، اما حالا با یک غافلگیری بزرگ مشخص شد داونی جونیور، قرار است این بار در قالب نقشی منفی، در برابر دوستان سابقش قرار بگیرد.

فیلم جدید «انتقام‌جویان: روز قیامت» اثری است که جایگزین «انتقام‌جویان: سلسله کانگ» شد و برادران روسو (جو و آنتونی) قرار است کارگردانی آن را برعهده بگیرند. البته این تنها اثر مربوط به این دو برادر خوش سابقه نیست و قسمت بعدی مجموعه این آثار نیز قرار است با عنوان «انتقام‌جویان: جنگ‌های مخفی» ساخته شود که در هر دو فیلم شخصیت دکتر دووم با بازی رابرت داونی جونیور به عنوان شرور اصلی حضور دارد.

اولین بازی داونی در نقش تونی استارک نابغه سال ۲۰۰۸ با «مرد آهنی» رخ داد که اولین قسمت از دنیای سینمایی به هم پیوسته مارول بود که توسط کوین فایگی رییس استودیو مارول طراحی شد. این بازیگر ۱۱ سال بعد را در همین نقش از ۱۰ فیلم مارول، از جمله «مرد آهنی ۲»، «مرد آهنی ۳»، «هالک شگفت‌انگیز»، «انتقام‌جویان»، «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی»، «انتقام‌جویان»، «دوره اولتران»، «مردعنکبوتی: بازگشت به خانه»، «انتقام جویان: جنگ ابدیت» و «انتقام جویان: پایان بازی» ادامه داد.

حالا باید منتظر ماند و دید واکنش مخاطبان مجموعه آثار مارول به این انتخاب چیست، آیا اینکه بازیگر محبوبشان یک شبه از قهرمان مرکزی انتقام‌جویان به شرور اصلی تبدیل شده، برایشان قابل هضم است؟

انتهای پیام/

ارسال نظر