صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۲۱ - ۰۶ مرداد ۱۴۰۳
نادی خوراسگانی مطرح کرد؛

جزئیاتی از راه‌اندازی دانشکده تعلیم و تربیت اسلامی دانشگاه آزاد چهارمحال و بختیاری

معاون علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی از راه‌اندازی دانشکده تعلیم و تربیت اسلامی دانشگاه آزاد چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: از مهر 1403 گروه‌های تربیتی به‌عنوان پشتیبان مدارس سما، خدمات آموزشی بهتری به دانش‌آموزان ارائه می‌دهند.
کد خبر : 924178

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدعلی نادی خوراسگانی معاون علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی در حاشیه سفر یک‌روزه به استان چهارمحال و بختیاری و بازدید از دانشگاه آزاد واحد شهرکرد و پردیس‌های اردل و لردگان از تأسیس و راه‌اندازی  دانشکده تعلیم و تربیت اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی در مرکز این استان خبر داد.

وی اضافه کرد: با راه‌اندازی دانشکده تعلیم و تربیت اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در مرکز استان، از مهرماه سال جاری تمام گروه‌های تربیتی به‌عنوان پشتیبان مدارس سما، خدمات آموزشی بهتری به دانش‌آموزان ارائه می‌دهند.

{$sepehr_key_737}

معاون علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با تأسیس دانشکده تعلیم و تربیت اسلامی، در حوزه تعلیم و تربیت و روانشناسی آموزش‌های لازم را فرامی‌گیرند.

نادی خوراسگانی افزود: مدارس دوره متوسطه سما در استان چهارمحال و بختیاری به‌عنوان یکی از عرصه‌های مهم پذیرای دانشجومعلم‌ها خواهند بود که دانشجو می‌تواند بعد از گذراندن دوره کارشناسی با حداقل کسب سه تا سه سال و نیم تجربه عینی و واقعی در محیط آموزشی و به عنوان یک فرد با تجربه در مدارس آموزش و پرورش مشغول فعالیت شود.

وی با اشاره به اینکه تمام مدارس ابتدایی و متوسطه سما دانشگاه آزاد باید آموزش مهارتی را به عنوان یک هدف اصلی دنبال کنند، بیان‌ کرد: یکی از برنامه‌های مهم ساماندهی الگوی تربیتی در مدارس سما توجه به مسائل تربیتی و پوشاک مدارس است.

معاون علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه توضیح داد: پیرو منویات مقام معظم رهبری یکی از اقدامات کلیدی در مدارس سما، آموزش‌های مهارتی به دانش‌آموزان است که در بخش مهارت‌های نرم و مهارت‌های سخت برنامه‌ریزی‌های کارشناسی و مدونی انجام شده است.

نادی خوراسگانی یادآور شد: در دوره ابتدایی، تمرکز روی حوزه نگرش‌های مربوط به مهارت‌هاست و در دوره متوسطه دبیرستان و هنرستان، دانش‌آموزان در پایان دوران تحصیل خود باید با چند مهارت حرفه‌ای آشنا شده باشند.

معاون علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی پس از بازدید از مدارس سمای شهرکرد، اردل و لردگان، ارزیابی خوبی از ارائه مطلوب خدمات آموزشی در این مدارس داشت و با قدردانی از ابراهیم رحیمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، احمد بهرامی معاون مدارس سما در استان چهارمحال و بختیاری و مدیران آموزشی این مدارس، گفت: موفقیت دانش‌آموزان سمای استان چهارمحال و بختیاری در حوزه‌های فرهنگی و آموزشی به‌خصوص قبولی و کسب رتبه برتر در کنکور امسال، بسیار حائز اهمیت است، امیدواریم با تلاش مسئولان دلسوز و برنامه‌ریزی بتوانیم این موفقیت‌ها را در حوزه‌های مختلف افزایش دهیم تا تأثیر اجتماعی مطلوبی در مدارس شهرستان‌های استان مشاهده کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر