صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۲۱:۴۸ - ۰۵ مرداد ۱۴۰۳

گاریدو: شروع کار پرسپولیس در لیگ سخت است/ تا کار یک بازیکن برای جذب تمام نشده نباید در موردش حرف زد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به همراه باشگاه روی آوردن بازیکنان جدید در حال کار هستیم اما مهم است که باشگاه این کار را در سکوت و آرامش انجام دهد‌.
کد خبر : 924107

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، گاریدو در گفت و گو با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس صحبت های زیرا را انجام داده است:

 لطفا بگویید بعد از گذشت دو هفته از شروع تمرینات، شرایط تیم و برنامه‌هایی که داشتید چطور پیش رفته است؟

اول از همه از شما تشکر می‌کنم که این شانس را به من دادید که با هواداران صحبت کنم. ما برای این کار می‌کنیم که آنها را خوشحال کنیم. همه ما می‌دانیم که هواداران مهمترین و بزرگترین نقطه قوت ما هستند. ما با هم و در کنار هم قوی‌تریم، اما درباره سوال شما باید بگویم که هفته‌های اول تمرین همیشه سخت هستند. بازیکنان باید به سختی کار کنند و ما باید از لحاظ فردی و گروهی میزان آمادگی جسمانی را بالا ببریم.

نظرتان درباره تمرینات در این مدت و آمادگی بازیکنان چیست؟

من از عملکرد بازیکنان و همینطور نگرش حرفه‌ای آنها راضی‌ام. در حال حاضر یک ترکیب خوب از بازیکنان در اختیار داریم و به همراه باشگاه روی آوردن بازیکنان جدید که بتوانند به تیم کمک کنند در حال کار هستیم. با این حال خیلی مهم است که الان در فصل نقل و انتقالات آرامش داشته باشیم و بازیکن‌های درست را برای تیم انتخاب کنیم. ما الان یک تیم خوب داریم که از هر چیزی مهمتر است؛ بازیکنانی که اضافه می‌شوند نیز تکمیل کننده پازل ما برای داشتن یک تیم عالی هستند.

بازیکنان جوانی که با تیم تمرین می‌کنند چطور؟ می‌توانیم در این فصل شاهد ورود آنها به ترکیب اصلی باشیم؟

بازیکنان جوان باید همیشه سخت کار کنند تا خود را نشان دهند. هیچ بازیکنی بخاطر سن‌اش مورد قضاوت قرار نمی‌گیرد. همه بازیکنان فرصت دارند که توانایی‌هایشان را ثابت کنند و در پایان بهترین‌ها در ترکیب قرار می‌گیرند. ما می‌خواهیم تیمی بسازیم که برای بردن هر بازی بجنگد و کسب جام‌ها مهمترین انگیزه ماست. تا اینجا، هم بازیکنان جوان و هم باتجربه‌ها به خوبی تمرین کرده‌اند و تعهد بالایی از خود نشان داده‌اند.

تیم قرار است از روز دوشنبه اردویی در کشور ترکیه برپا کند. برگزاری این اردو چقدر مهم است و چه برنامه‌هایی در خلال این اردو دارید؟

برگزاری اردو برای ساختن یک تیم بهتر، حتما لازم است. روز‌های اردو برای شکل دادن به ساختار تیمی ما کلیدی هستند. چه به لحاظ فیزیکی، چه تاکتیکی و چه احساسی و انگیزشی، اردو یک فرصت عالی است که همه احساس کنند یک عضو مهم از تیم برای رسیدن به یک هدف بزرگ هستند. قطعا بازی دوستانه هم خواهیم داشت تا میزان آمادگی و هماهنگی بازیکنان بیشتر شود.

تاکنون سه بازیکن جدید به تیم اضافه شده‌اند. آنها را چطور دیدید و چقدر می‌توانند به تیم کمک کنند؟

هم علی و فرشاد و هم ایوب، بازیکنان خیلی مهمی برای ما هستند و از کیفیت‌شان آگاهیم. مهم این است که در کنار سایر بازیکنان خوبی که داریم هماهنگی و هارمونی ایجاد شود و بتوانیم بهترین استفاده را از توانایی‌های بازیکنان بگیریم.

باشگاه هنوز در بازار نقل و انتقالات است و تلاش می‌کند چند بازیکن جدید به تیم اضافه کند. می‌توانید کمی راجع به گزینه‌ها و نفراتی که ممکن است اضافه شوند صحبت کنید؟

ما باید طوری کار کنیم که این مسائل در باشگاه بماند. باشگاه در آرامش و سکوت کار می‌کند تا بهترین بازیکنان جذب شوند. بهتر است زمانی راجع به بازیکنان جدید صحبت کنیم که کار آمدنشان قطعی شده باشد.

 نظر شما راجع به قرعه‌کشی لیگ و برنامه پرسپولیس در هفته‌های ابتدایی چیست؟

به نظر من برنامه ما در شروع لیگ بسیار سخت است، اما باید خودمان را برای این چالش آماده کنیم. ضمن اینکه در نهایت باید با همه تیم‌ها بازی کنیم و حالا وظیفه ما این است که سخت تمرین کنیم تا برای هفته‌های ابتدایی لیگ در آماده‌ترین شکل ممکن باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر