صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۰۰ - ۰۵ مرداد ۱۴۰۳

آشوبی: ۴۰ درصد پرسپولیس از دست رفت/ استقلال می‌تواند مدعی قهرمانی باشد

بازیکن سابق تیم ملی گفت:پرسپولیس ۴۰ درصد از ترکیب اصلی‌اش را از دست داده که نمی‌تواند اتفاق خوبی باشد.
کد خبر : 923904

فرزاد آشوبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره قرعه‌کشی لیگ برتر و شرایط مدعیان قهرمانی به خصوص پرسپولیس که مدافع این عنوان محسوب می‌شود، اظهار کرد: اسم قرعه مشخص می‌کند هر احتمالی وجود دارد و بر اساس آن تیم‌ها حریفان خود را در هفته‌های پیش رو می‌شناسند. سپاهان و تراکتور مثل فصل قبل پیش فصل بسیار خوبی را سپری می‌کنند. به خصوص سپاهان که زمان‌بندی تمرینات این تیم و پروسه جذب بازیکنان به همراه اردویی که در حال انجام آن هستند، همه نشان می‌دهد که باید سپاهان را یک مدعی جدی و بالقوه برای فصل پیش رو بدانیم.  

وی ادامه داد: تراکتور هم یارگیری بسیار خوبی داشته ولی بحث در مورد این تیم ورودی‌ها و خروجی‌های پرتعدادش است. این موضوع شانس این تیم را کاهش خواهد داد.‌ای کاش این فرایند تغییر می‌کرد و تراکتور تبدیل به تیمی می‌شد که حداکثر پنج بازیکن را از دست می‌داد و به همین تعداد بازیکن جذب کند. تغییرات پر تعداد زمان زیادی را از تیم خواهد گرفت. باید صبر کنیم و عملکرد این تیم را در لیگ جدید ببینیم.  

ملی‌پوش سابق فوتبال افزود: پرسپولیس ۴۰ درصد از ترکیب اصلی‌اش را از دست داده که نمی‌تواند اتفاق خوبی باشد ولی بازگشت علی علیپور و فرشاد احمدزاده که از فضا و اتمسفر تیم آگاه هستند، اتفاق خوبی است. در هر حال رفتن چند بازیکن از شاکله اصلی می‌تواند در شروع لیگ مقداری از زمان را از این تیم بگیرد تا هماهنگی لازم ایجاد شود. به ویژه اینکه کادرفنی تیم متحول شده و باید صبر کنیم تا با دیدگاه‌ها و عملکرد گاریدو از نزدیک آشنا شویم.  

وی خاطرنشان کرد: استقلال حداقل در بخش جذب نفرات خوب عمل کرده است. آنها با حفظ شاکله اصلی می‌توانند یک مدعی جدی باشند. تا زمانی که مسابقات شروع نشود و از تیم‌ها رونمایی نشود و سطح کیفی آنها را نبینیم، خیلی سخت که بخواهیم به صرف داشتن و جذب بازیکن با حتی جدا شدن بازیکنان، تیمی را مدعی بدانیم یا از این پروسه خارج کنیم. باید صبور باشیم و عملکرد تیم‌ها را ببینیم تا بهتر نظر داد. به ویژه از هفته ششم به بعد می‌توان دربار مدعیان صحبت کرد.  

آشوبی درباره حضور رامین رضاییان در استقلال و صالح حردانی در سپاهان تصریح کرد: حردانی در فصل گذشته به خصوص در نیم فصل دوم عملکردی عالی داشت و مزد آن را با دعوت به تیم ملی گرفت. معتقدم رضاییان در بخش هجومی بازیکن سازنده‌تری است، اما در کار‌های تدافعی می‌توان حردانی را یک مقدار بازیکن موفق‌تری دانست. در کل استفاده از این دو بازیکن در تیم‌های شان به سیاست‌های سرمربیان دو تیم باز می‌گردد. اینکه حردانی جوان‌تر است و در سال‌های آینده می‌تواند با باشگاه سپاهان همکاری کند، موضوعی واضح است. سپاهان با حفظ مورایس و انتخاب‌های خوب عملکرد خوبی تا اینجا داشته است. حفظ این شاکله سپاهان را به یک مدعی بسیار جدی در فصول آینده تبدیل می‌کند.  

انتهای پیام/

ارسال نظر