صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

رابرت پتینسون و جنیفر لارنس همبازی می‌شوند

رابرت پتینسون در حال مذاکره برای بازی درکنار جنیفر لارنس در فیلم«بمیر، عشق من» به کارگردانی لین رمزی است.
کد خبر : 923672

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، طبق جدیدترین اخبار در خصوص پروژه سینمایی «بمیر، عشق من» (Die, My Love)، رابرت پتینسون بازیگر شناخته شده هالیوودی در حال مذاکره برای بازی درکنار جنیفر لارنس در این فیلم است که لین رمزی کارگردانی آن را بر عهده دارد.

این فیلم که جدیدترین ساخته رمزی است، اثری اقتباسی از رمانی آرژانتینی به قلم آریا هاریکز  است که اتفاقات آن در روستایی در فرانسه رخ می‌دهد، داستان درباره زنی است که بعد از ازدواج و مادر شدن، به مرز جنون کشیده می‌شود.

لین رمزی جدا از کارگردانی وظیفه نگارش فیلم‌نامه این اثر را نیز بر عهده داشته است، البته در این بخش اندا والش نیز او را همراهی کرده است. مارتین اسکورسیزی، فیلمساز نامدار آمریکایی نیز تهیه‌کننده این پروژه است و طبق اعلام قرار است در جشنواره کن ۲۰۲۵ برای اولین بار اکران شود.

همانطور که گفته شد اتفاقات فیلم «بمیر، عشق من» در یک منطقه روستایی دورافتاده و فراموش‌شده روایت می‌شود و داستان مادری را دنبال می‌کند که در مبارزه با روان‌پریشی در تلاش است تا سلامت عقل خود را حفظ کند. جدیدترین خبر در رابطه با این اثر حضور رابرت پتینسون در این فیلم است اما هنوز مشخص نیست که بازیگر محبوب نقش چه شخصیتی را بازی خواهد کرد.

جاستین سیاروکی، جنیفر لارنس، مارتین اسکورسیزی و آندریا کالدروود با تأمین مالی کمپانی «بلک لیبل مدیا» در حال تولید این فیلم هستند و پتینسون هم قرار است به این تیم پرستاره اضافه شود.

پتینسون بعد از بازی خوبش در فیلم «تنت» (Tenet) ساخته کریستوفر نولان بسیار مورد توجه قرار گرفت و با حضورش در نقش «بتمن» در آخرین پروژه مربوط به این ابرقهرمان، بیش از پیش مورد توجه قرار گرفت، تا جایی که شرکت «برادران وارنر» تحت تأثیر عملکرد پتینسون در نقش بتمن او را برای بازی در فیلم «میکی ۱۷» (Mickey 17) به کارگردانی بونگ جون هو انتخاب کرد، فیلمی که آن نیز مانند «بمیر، عشق من» قرار است سال آینده میلادی به صورت جهانی اکران شود. 

از حالا می‌توان رابرت پتینسون را یکی از بازیگران پرکار سال آینده در نظر گرفت و بعید نیست در فصل جوایز فستیوال‌های معتبر سینمایی، نام او را زیاد بشنویم. 

انتهای پیام/

ارسال نظر