صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۰۴ - ۳۰ تير ۱۴۰۳
در گفت و گو با آنا؛

بیانی: به الهامی قول‌هایی داده شد که تصمیم گرفت بماند/عباس زاده، عبدی و بیگی با نساجی قرارداد ندارند

مربی تیم نساجی گفت: بازیکنانی که قرارداد ندارند و در حال مذاکره با باشگاه هستند، در تمرینات غیبت دارند، اگر به توافق رسیدند و قراردادشان تمدید شد، به تمرینات اضافه می‌شوند.
کد خبر : 922903

شاهرخ بیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره اینکه ساکت الهامی اعلام کرده بود با شرایطی که تیم نساجی در بحث مدیریت و مالکیت دارد در این تیم نمی‌ماند، اما به عنوان سرمربی تمرینات تیم را زیر نظر دارد، اظهار کرد: قول‌هایی به الهامی داده شده که وی پذیرفته تا بماند و تمرینات تیم را برای فصل جدید دنبال کند. رضا حدادیان و دیگر اعضای مدیریتی باشگاه جلسه‌ای در استانداری قائمشهر خواهند داشت تا بتوانند برای فصل جدید به توافقات لازم برسند. نساجی تیم با قدمتی است و هواداران زیادی دارد، نمی‌توان این تیم را به حال خود رها کرد. حدادیان جلسه مهمی با فرماندار و استاندار در استانداری دارد و از جزئیات آن اطلاع ندارم.

وی در مورد اینکه بازیکنانی، چون مهرداد عبدی، محمد عباس زاده و سعید بیگی در تمرینات تیم حضور ندارند و دلیل غیبت آنها چیست، یادآور شد: آنها قرارداد ندارند و در حال مذاکره با باشگاه هستند تا اگر به توافق رسیدند و قراردادشان تمدید شد، به تمرینات اضافه شوند. فقط آنها غیبت دارند، دیگر بازیکنان در تمرین حضور دارند و طبق برنامه پیش می‌رویم. برای جذب بازیکنان هم باید بر اساس نیاز‌های تیم و موجودی بازار نقل و انتقالات پیش برویم. فعلاً با بازیکنی به توافق نرسیدیم ولی هدف ما این است که تغییرات چندانی نسبت به فصل قبل نداشته باشیم و اسکلت تیم حفظ شود. نهایتاً سه تا چهار بازیکن به تیم اضافه می‌شوند.

مربی تیم نساجی در مورد اردوی پیش فصل تیمش عنوان کرد: هفته آینده راهی ترکیه خواهیم شد. مدت این اردو مشخص نیست و مدیریت باشگاه پیگیر زمان حضور تیم در تیم اردوی خارج از کشور است. حریفان دوستانه ما هم تیم‌هایی هستند که دوران بدنسازی نداشته باشند. خود ما هم در حال بدنسازی هستیم و نمی‌توانیم فشار خارج از عرفی به تیم بیاوریم. بالاخره تجربه‌ای که از فصل قبل داشتیم و به سختی بقای خود را قطعی کردیم که باعث شده تا با برنامه‌تر برای فصل بعد باشیم تا بدون دغدغه برابر حریفان ظاهر شویم.  

انتهای پیام/

ارسال نظر