صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۰۸ - ۲۰ تير ۱۴۰۳
در گفت‌وگو با آنا؛

دین‌محمدی: نکونام سکوت کرده چون از فصل گذشته تجربه گرفته است/ کادر فنی استقلال باید تقویت شود

بازیکن سابق استقلال گفت: نکونام از فصل قبل تجربه کسب کرده و تمرکز او روی استقلال است.
کد خبر : 921516

سیروس دین محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره اینکه نظر وی در مورد تمدید قرارداد جواد نکونام بود و اولین جلسه تمرینات استقلال که پشت در‌های بسته برگزار شد، اظهار کرد: نکونام شناخت خوبی از تیم دارد و می‌تواند در فصل پیش رو بهتر از قبل عمل کند. بالاخره فصل جدید هم باید از یک جایی شروع شود و معمولاً تمرینات در روز‌های ابتدایی با نفرات کمتری برگزار می‌شود تا قرارداد‌ها با بازیکنان فصل قبل تمدید و بازیکنان جدید هم جذب شوند. بازیکنانی که هنوز تمدید نکرده‌اند به صورت اختصاصی تمرین می‌کنند تا از تیم جا نمانند و این موضوع درباره بازیکنان جدید هم وجود دارد.

استقلال بدون حاشیه فصل را شروع کند

وی درباره اینکه برخلاف فصل گذشته جواد نکونام زیاد مصاحبه می‌کرد در این فصل سکوت اختیار کرده و صحبتی نمی‌کند، عنوان کرد: نکونام از فصل قبل تجربه کسب کرده و تجربه فصل قبل به او گفته که اگر با تمرکز کامل روی تیمت باشی، روی اعصاب خود مسلط خواهی بود. او با آرامش بیشتری تیم را هدایت می‌کند و در این شرایط استقلال به مراتب بهتر آماده لیگ برتر می‌شود. تیم بزرگ باید با آرامش و بدون هر گونه حاشیه‌ای فصل جدید را شروع کند. 

باید کادرفنی استقلال را تقویت کرد

بازیکن سابق استقلال در مورد اینکه احتمال اضافه شدن دستیار خارجی به کادرفنی نکونام وجود دارد، یادآور شد: طبیعتاً وقتی تیم قهرمان نمی‌شود باید یک‌سری تغییرات داشته باشد. مطمئناً این تغییرات ابتدا باید در کادرفنی باشد و آن را تقویت کرد تا تیم از لحاظ فنی قوی‌تر شود. مسلماً بازیکنان هم بهتر آماده می‌شود و استفاده بهتری از توانایی هر مهره تیم خواهد شد تا در مقاطعی از فصل که بازی‌ها سخت‌تر می‌شود، تیم آماده‌تر باشد.

بازیکنانی که استقلال را دوست دارند بیایند

وی در مورد درخواست ارقام نجومی برخی بازیکنان برای تمدید قرارداد و همچنین لیست خرید نکونام که بازیکنان لژیونر یا ستاره‌ای در آن قرار دارد که تیم‌های آنها اجازه نمی‌دهد تا به استقلال بیایند، تصریح کرد: در ایران شاید بازیکنان ستاره داشته باشند به استقلال بیایند ولی مثل قدیم نیست که تمامی بازیکنان علاقه داشته باشند حتماً به استقلال و پرسپولیس بیایند تا مطرح شوند، عصر ارتباطات است و بازیکنان در هر تیمی خوب باشند دیده می‌شوند. لژیونر‌ها هم طبیعی است برای بازی به ایران نمی‌آیند تا وقتی پیشنهاد خارجی دارند. امیدوارم بازیکنانی به استقلال بیایند که دوست دارند در این تیم بازی کنند.

با جذب بازیکنان مدنظر سرمربی باید به قهرمانی فکر کرد

دین محمدی در مورد اینکه اگر هلدینگ خلیج فارس بتواند تیم مدنظر جواد نکونام را ببندد، باید از سرمربی استقلال انتظار قهرمانی داشت، تصریح کرد: وقتی بازیکنانی جذب شدند صددرصد با نکونام هماهنگ است و غیر از این بود بازیکنی جذب یا قراردادی تمدید نمی‌شد. اگر بازیکنان مدنظر نکونام جذب شوند باید به قهرمانی هم فکر کرد و مسئولیت فنی تیم با سرمربی است. او باید به وعده‌ای که داده عمل کند.  

انتهای پیام/

ارسال نظر