صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۸:۴۵ - ۲۲ تير ۱۴۰۳

به نظر لیگ نخبگان را شوخی گرفته اند/ نه پرسپولیس طبق برنامه پیش می‌رود نه استقلال

در فصل نقل و انتقالات فعلا نه پرسپولیس سر و صدای خاصی کرده و نه استقلال.
کد خبر : 921016

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، از حدود یک ماه قبل مدیران پرسپولیس گفته بودند اردوی خارجی این تیم از پانزدهم تیر در کشور هلند آغاز می‌شود اما بروز یک سری از اتفاقات مانع از انجام برپایی این اردو شده است.پرسپولیس چند روزی را به خاطر انتخاب سرمربی جدید و بعد از آن بروز مشکلات برای گاریدو از دست داد و حالا قرار است فردا صبح مربی اسپانیایی تازه وارد تهران شود. 

در استقلال هم فعلا خبری از بمب های بزرگ نیست  و این تیم هنوز مدیرعامل رسمی ندارد چه رسد به اینکه در نقل و انتقالاتی سر و صدایی کند. نکونام البته به نظم و انضباط اهمیت زیادی می‌دهد و تمرینات این تیم را آغاز کرده اما در استقلال چند بازیکن حتی با ۳۰ میلیارد تومان هم حاضر به تمدید قرارداد خود نشده‌اند و تکلیف بسیاری از بازیکنان فصل گذشته مشخص نیست. نمونه آن صالح حردانی که گفته می شود راه سپاهان را در پیش گرفته است.استقلالی‌ها دو بازیکن جدید یعنی محمد حسین اسلامی و میلاد زکی پور را جذب کردند که این دو خرید چندان به مذاق هواداران خوش نیامده و آنها به درستی عقیده دارند که تیمشان برای حضور پرقدرت در آسیا نیاز به بازیکنان بهتری دارد.

با این وضعیت در پرسپولیس و استقلال نظم و انضباط و برنامه معنای چندانی ندارد و بعد از تغییر مالکیت هم دو تیم مطرح کشورمان شرایط بهتری پیدا نکردند. با چنین شرایطی و البته با روندی که آبی و قرمز برای جذب نفرات جدید در پیش گرفته‌اند امید چندانی به موفقیت آنها در آسیا نیست و در لیگ نخبگان آسیا نمی‌توان با شکل و شمایل لیگ برتر خودمان پیش رفت و به قهرمانی یا نایب قهرمانی رسید. آنجا رقبای بزرگ انتظار نمایندگان کشورمان را می‌کشند که هم ستاره‌های بزرگ دارند و هم پول فراوان و البته نظم و برنامه‌ریزی و مدیریت.

فقط به این مثال توجه کنید که تیم الاهلی امارات از چند روز پیش طبق برنامه از قبل تعیین شده اردوی خود را در کشور اتریش آغاز کرده و طبعاً چنین تیمی با آمادگی کامل قدم به رقابت‌های داخلی و آسیایی می‌گذارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر