صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
به‌ پاس ۱۰۰۰ روز خدمت صادقانه شهدای خدمت؛

کلنگ ۱۰۰۰ کلاس درس در استان اصفهان به زمین زده شد

وزیر آموزش و پرورش در مراسم کنگ‌زنی کلاس درس، در تماس تلفنی گفت: کلنگ این هزار مدرسه با یاد و نام شهید جمهور و به برکت هزار روز خدمت این شهید عزیز بر زمین زده شد. در ۳ سال با برکت شهید جمهور قریب ۷ هزار مدرسه در کشور ساخته شد که بالغ بر ۶۵ درصد این مدارس در مناطق کم‌تر برخوردار ساخته شده است.
کد خبر : 919227

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، آیین کلنگ‌زنی هم‌زمان هزار کلاس درس خیر ساز استان اصفهان با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، استاندار اصفهان، مدیرکل آموزش و پرورش استان، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، مدیرعامل هلدینگ پترو پالایش اصفهان و جمعی از مسئولان کشوری و استانی در دبستان خیر ساز حاج علی لباف برگزار شد.

۶۰ مدرسه ۶ کلاسه نیز که طی تفاهم‌نامه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، مجمع خیرین مدرسه‌ساز و هلدینگ پترو پالایش ساخته خواهد شد نیز جزئی از عملیات احداث ۱۰۰۰ کلاس درس است و هم‌زمان با آغاز این طرح کلنگ‌زنی خواهد شد.

این برنامه به‌صورت متمرکز و نمادین در یکی از مدارس استان آغاز خواهد شد و مراسم کلنگ‌زنی هم‌زمان در نواحی و مناطق ۴۱ گانه اصفهان نیز اجرایی خواهد شد.

وزیر آموزش و پرورش در این مراسم در تماس تلفنی گفت: گلنگ این هزار مدرسه با یاد و نام شهید جمهور و به برکت هزار روز خدمت این شهید  عزیز بر زمین زده شد.

در ۳ سال با برکت شهید جمهور قریب ۷ هزار مدرسه در کشور ساخته شد که بالغ بر ۶۵ درصد این مدارس در مناطق کم‌تر برخوردار ساخته شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر