صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۴۹ - ۱۳ خرداد ۱۴۰۳

نظارت کامل بر آزمون‌ها از هنگام طرح سوال تا توزیع در حوزه انجام می‌شود

رئیس مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش و رئیس کارگروه امنیت آزمون‌های نهایی تاکید کرد که نظارت کامل بر آزمون‌ها از هنگام طرح سوال تا توزیع در حوزه به‌طور کامل انجام می‌شود.
کد خبر : 914883

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، رئیس مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش و رئیس کارگروه امنیت آزمون‌های نهایی تاکید کرد که نظارت کامل بر آزمون‌ها از هنگام طرح سوال تا توزیع در حوزه به‌طور کامل انجام می‌شود. 

سیدامین رضوی‌نژاد افزود: امکان انتشار سؤالات قبل از شروع فرایند آزمون امکان‌پذیر نیست، همکاران ما در مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش و پرورش دقایقی بعد از شروع آزمون اصل سؤالات را در سایت این مجموعه منتشر می‌کنند. کاربران و کانال‌هایی که با موضوع لو رفتن سوالات و خرید و فروش سوالات به تشویش اذهان عمومی می‌پردازند را به پلیس فتا معرفی کرده‌ایم و به‌زودی در این زمینه برخورد‌های قانونی رخ خواهد داد.

‌دانش‌آموزان پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم از ابتدای خرداد امسال در امتحانات نهایی شرکت کرده‌اند و طبق مصوبه کنکوری شورای عالی انقلاب فرهنگی سوابق تحصیلی دوره متوسطه دوم در پذیرش دانشگاه‌ها تأثیر دارد.

یک میلیون و ۸۰۰ هزار دانش‌آموز در امتحانات نهایی شرکت می‌کنند، برای پایه یازدهم و دوازدهم از ۱۱ عنوان درس و برای پایه دهم ۱۲ عنوان درس امتحان نهایی گرفته خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: آموزش و پرورش
ارسال نظر