صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۱۳ - ۰۸ فروردين ۱۴۰۳

فوت ۵۴۹ هموطن در تصادفات جاده‌ای در عرض دو هفته

رئیس پلیس راهور با بیان اینکه ۴۰ هزار خودروی متخلف در طرح نوروزی پلیس توقیف شده است، گفت: متاسفانه از ۲۴ اسفند تا ۸ فروردین ۵۴۹ هموطن در تصادفات جاده‌ای جان خود را از دست داده‌اند.
کد خبر : 903214

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار سید تیمور حسینی، رئیس پلیس راهور فراجا در تازه‌ترین اظهار نظر خود درخصوص حوادث رانندگی روزهای ابتدایی سال جدید گفت: متاسفانه از ۲۴ اسفند تا ۸ فروردین ۵۴۹ هموطن در تصادفات جاده‌ای جان خود را از دست داده‌اند.

وی با بیان اینکه تا ۸ فروردین ماه ۳۵۳ میلیون و ۷۴۴ هزار تردد ثبت شده است، گفت: ۱۴ هزار و ۶۰۰ نفر در تصادفات جاده‌ای مصدوم شدند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی بیان کرد: سفر‌های نوروزی مسافران امسال تغییر الگو داده است و مسافران ترجیح می‌دهند به جای سفر در روز و روشنایی و در غروب و شب و هنگام تاریکی به سفر بروند.

سردار حسینی تاکید کرد: البته نظر پلیس بر این است که مسافران از سفر در تاریکی و هنگامی که دید کافی برای رانندگی وجود ندارد اجتناب کنند.

وی با اشاره به طرح برخورد با رانندگان متخلف در سفر‌های نوروزی اشاره کرد و گفت: ۴۰ هزار وسیله نقلیه در این طرح توقیف شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر