صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

واحد علوم وتحقیقات موفق به کسب گواهینامه‌های استاندارد ۱۰۰۰۲ ISO و ISO ۱۰۰۰۴ شد

واحد علوم و تحقیقات موفق به کسب گواهینامه‌های استاندارد مدیریت کیفیت‌سنجش رضایت مشتری ISO ۱۰۰۰۴:۲۰۱۸ و مدیریت کیفیت سیستم رسیدگی به شکایات مشتریان ISO ۱۰۰۰۲:۲۰۱۸ شد.
کد خبر : 884276

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، واحد علوم و تحقیقات اولین واحد دانشگاه آزاد اسلامی است که موفق به کسب ۱۰۰۰۲ ISO و ISO ۱۰۰۰۴ در ۱۴۰۲ از شرکت KQR نماینده JAS_ANZ از کشور استرالیا شده است. ایزو ۱۰۰۰۲ و ایزو ۱۰۰۰۴ از سری ۱۰۰۰۰ از استاندارد‌های ایزو، برای اطمینان از رضایت ذی‌نفعان از خدمات ارائه شده است. دریافت این ایزو‌ها به ذی‌نفعان این پیام را منتقل می‌کند که نظرات و رضایتمندی شما برای سازمان حائز اهمیت است.

واحد علوم تحقیقات در راستای بهبود خدمات آموزشی، علمی، پژوهشی، دانشجویی و فرهنگی با تأکید بر پیاده‌سازی اهداف سند تحول دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر دانشگاه سرآمد و پاسخگو، سیستم تحلیل نظرسنجی و پایش رضایتمندی ذی‌نفعان را راه‌اندازه‌ای کرده است.

با توجه به نقش ویژه‌ای که رضایت ذی‌نفعان در بهبود کیفیت خدمات دارد، ضروری است، به‌طور مستمر جهت از بین بردن یا کاهش شکاف بین وضعیت موجود و وضعیت مطلوب از ذی‌نفعان نظرخواهی شود و براساس نتایج به دست آمده از نظرات آن‌ها، برنامه‌ریزی جامع از سوی مسئولین صورت گیرد.

بر همین اساس، در راستای درک و سنجش رضایت ذی‌نفعان فرم‌های نظرسنجی جهت اخذ و ثبت نظرات ذی‌نفعان تهیه و نتایج حاصله پس از تحلیل و نتیجه‌گیری منجر به اتخاذ تصمیمات برای رفع و رجوع کمی و کاستی‌های منعکس‌شده از طرف ذی‌نفعان شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر