صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۴۰ - ۱۰ آبان ۱۴۰۲

برترین‌های مسابقات ملی مهارت در رشته الکترونیک معرفی شدند

نفرات برتر مسابقات ملی مهارت الکترونیک در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد معرفی شدند.
کد خبر : 876340

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم اختتامیه بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت در رشته الکترونیک با حضور هیئت‌رئیسه، جمعی از استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد و مسئولان آموزش فنی و حرفه‌ای چهارمحال و بختیاری در این دانشگاه برگزار و با معرفی نفرات برتر این مسابقات از آنان تجلیل شد.

ابراهیم رحیمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در این مراسم با اشاره به نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت، اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد با درجه جامع و داشتن رتبه‌های مختلف علمی، پژوهشی و ظرفیت‌ها و امکانات بالا برای دومین‌بار میزبان این دوره از مسابقات ملی بود.

معرفی نفرات برتر مسابقات ملی مهارت

معاون توسعه و دبیر اجرایی مسابقات ملی مهارت هم با ارائه گزارشی از مراحل برگزاری مسابقات ملی مهارت در رشته الکترونیک عنوان کرد: در این دوره از مسابقات پس از ارزیابی از سوی هیئت داوران، امیرعلی نصیری از کرمان، سبحان معمارزاده از استان اصفهان و نگار پرویزی از استان یزد به‌عنوان نفرات نخست تا سوم معرفی شدند.

سیدمحمد نوربخش افزود: پس از سه روز رقابت، رضا حقیقی از استان لرستان موفق به کسب دیپلم افتخار بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت الکترونیک شد و شرکت‌کنندگان در قالب تیم‌های تک‌نفره در رشته‌های طراحی شماتیک، طراحی پی‌وی‌سی PCB، مونتاژ و تعمیر و عیب‌یابی و نرم‌افزار به مدت سه روز باهم رقابت کردند.

اهداف مسابقات ملی مهارت

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای چهارمحال و بختیاری هم هدف از برگزاری مسابقات ملی مهارت در رشته الکترونیک را نهادینه کردن فرهنگ مهارت‌آموزی، شناسایی استعداد‌های مهارتی و نخبگان مهارتی و به‌روزرسانی استاندارد‌های آموزشی زیرساخت در کشور همگام با سراسر جهان عنوان کرد.

علیرضا کریم‌زاده بیان کرد: مسابقات ملی مهارت در رشته الکترونیک از ۷ تا ۱۰ آبان‌ماه ۱۴۰۲ با حضور هشت شرکت‌کننده از استان‌های البرز، یزد، کرمان، اصفهان، لرستان، قم و فارس در دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد برگزار شد.

به گزارش آنا، مسابقات جهانی ملی مهارت در رشته الکترونیک شهریورماه ۱۴۰۳ در پاریس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر