صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

فرار از دام دشمنان اقتصاد دیجیتال با رعایت قانون

معاون وزیر ارتباطات در واکنش به گلایه دهقانی فیروزآبادی نسبت به از دسترس خارج شدن اپلیکشن هنجارشکن «طاقچه» گفت: با رعایت قوانین در دام دشمنان اقتصاد دیجیتال نیفتیم و در زمین آن‌ها بازی نکنیم.
کد خبر : 861024

به گزارش خبرنگار گروه ارتباطات و فناوری اطلاعات خبرگزاری علم و فناوری آنا، در روز‌های اخیر انتشار تصاویر کشف حجاب کارکنان طاقچه؛ پلتفرم دسترسی به نسخه دیجیتال و صوتی کتاب‌ها در فضای مجازی با قطع همکاری جمعی از ناشران آثار پرفروش و از دسترس خارج شدن این پلتفرم همراه شد.

در همین راستا روح‌الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری با انتشار مطلبی دریکی از پیام‌رسان‌های بومی خطاب به عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و محمدامین آقامیری دبیر شورای عالی فضای مجازی گفت: اخیراً جریانی به دنبال آسیب زدن به اقتصاد دانش‌بنیان و فضای کسب‌وکار است. از فعالین زیست‌بوم دعوت می‌کنم با همدلی از مسیر رشد کسب‌وکار‌ها حمایت کنیم.

وی در ادامه افزود: سکو، کارخانه و … نباید تعطیل شود، تعطیلی به افرادی که از آن استفاده می‌کنند و همین‌طور به اشتغال و امید و تولید آسیب می‌زند.

دهقانی گفت: مدیران کسب‌وکار‌ها برای اجرای قانون مسئولیت دارند و می‌بایست برای جلوگیری از تخلف در تعامل با تنظیم گران بخشی، اقدام کنند. اگر عضوی از مجموعه‌ای تخلفی کند، مدیران آن‌ها باید تدبیر و در صورت لزوم برخورد کنند.


رضا باقری اصل معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات  نیز با انتشار مطلبی نسبت به صحبت‌های معاون علمی ریاست جمهوری واکنش نشان داد و گفت:  با رعایت کردن قوانین، در دام دشمنان اقتصاد دیجیتال نیوفتیم و در زمین آن‌ها بازی نکنیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: حمایت از زیست‌بوم وظیفه همه است و تعطیلی هر کسب‌وکاری که خود را موظف به فعالیت قانونی می‌داند به اقتصاد کشور، حقوق کاربران، شغل کارکنان و نهال پر امید اقتصاد دیجیتال که ضرورت آینده اقتصاد کشور است آسیب می‌زند.

انتهای پیام/

ارسال نظر