صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

نمایشگاه «محصولات تربیت فناورانه» برگزار می‌شود

نمایشگاه «محصولات تربیت فناورانه» همزمان با رویداد بین‌المللی «الف تا» در محل مصلی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.
کد خبر : 855947

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایشگاه «محصولات تربیت فناورانه» همزمان با رویداد بین‌المللی «الف تا» در راستای اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و ناظر به چشم‌انداز مدرسه در افق ۱۴۰۴ ، مبتنی بر توسعه مشارکت بخش غیردولتی در تحقق اهداف تحولی به‌منظور معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود، فراهم کردن محیطی سالم، ایجاد همدلی و هم‌افزایی بین پدیدآورندگان محصولات فناورانه، توسعه زیست‌بوم آموزش و پرورش نوآور و امکان بهره‌برداری از محصولات فنآورانه در محل مصلی بزرگ امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود.

ازجمله محور‌های برپایی نمایشگاه محصولات فناورانه، ارائه و معرفی کالا و خدمات برای معلمان، مدارس و نهاد آموزش و پرورش در راستای تحقق مفاد سند تحول، ارائه راه‌حل و ایجاد الزامات و سازوکار‌های به‌منظور حل مسائل مرتبط با اجرایی سازی سند تحول بنیادی و ترویج کاربست علوم و فناوری‌های نوین برای ارتقا و تعالی نظام تعلیم و تربیت است. این نمایشگاه در دو بخش معرفی محصولات و حل مسئله از ۱۷ تا ۲۱ تیرماه جاری در محل مصلی تهران برگزار می‌شود.

الف‌تا، رویدادی بین‌المللی برای شناسایی، حمایت و ارتقا، معرفی و انتشار، ارتباط و هم‌افزایی تجارب و ایده‌های تحولی و خلاقانه آموزش و پرورش در سطح جهان اسلام است که در آن، ایده‌ها و تجربه‌های معلمان، مدیران، فعالان و گروه‌های تربیتی در سطح جهان اسلام جمع‌آوری شود تا در عرصه بین‌المللی معرفی و در فرایند رشد قرار گیرند. در پایان رویداد از آثار برتر قدردانی شده و همه این ایده‌ها و تجارب تحولی و خلاقانه در دسترس همه معلمان و فعالان تربیتی در سراسر جهان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر