طراحی خانهای که با احساسات انسان در ارتباط است
محمدرضا ریاحی مدیر یک شرکت فناور که در نمایشگاه الکامپ (الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک) در محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی تهران حضور دارد در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا اظهار کرد: این شرکت با دو محصول در نمایشگاه حضور یافته است، نخست یک بسته آموزشی که به آموزش و کسب مهارت دانشآموزان علاقهمند در حوزه رباتیک سرعت میبخشد تا آنان بتوانند در مسابقات داخلی و خارجی رباتیک شرکت کنند.
وی افزود: محصول دیگر این شرکت «خانه ایده» بوده که با احساسات انسان کار میکند به عبارتی ویژگی ظاهری، دما، نور و سایر موارد این خانه عملاً با تغییر احساسات فرد ساکن در آن تغییر میکند بهعنوان نمونه اگر فرد ساکن در این خانه استرس داشته باشد، خانه در نور و هوای موجود تغییر میکند تا آن شخص به تعادل حسی برسد.
مدیر شرکت فناور «گروه خانه ایده» که با خدمات آموزشی با متدهای نوآورانه حوزه رباتیک - دانشآموزی در نمایشگاه الکامپ حضور یافته است، عنوان کرد: بسته آموزشی این شرکت تولید و تجاریسازی شده است؛ اما خانه ایده در مراحل ساخت بوده تا در مسابقات بینالمللی آلمان شرکت کند.
ریاحی گفت: این شرکت در پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی مستقر بوده و سالهای اخیر رتبههای برتر در حوزه رباتیک و اختراعات داشته است.
انتهای پیام/