صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۲۳ - ۲۹ خرداد ۱۴۰۲

افزایش بهره‌وری ایستگاه‌های پمپاژ آب با فناوری بومی

یک شرکت دانش‌بنیان توانسته است با استفاده از فناوری‌های هوشمند، ایستگاه‌های پمپاژ آب را ارتقا دهد و گامی در راستای افزایش بهره‌وری بردارد.
کد خبر : 853595

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، معصوم‌علی فروغی مدیرعامل یک شرکت دانش‌بنیان با معرفی فعالیت این شرکت در زمینه تولید پکیج ایستگاه پمپاژ اظهار کرد: فناوری مورد استفاده در پکیج‌های ایستگاه پمپاژ بسیار قدیمی و سنتی بوده؛ بنابراین تیم مستقر در شرکت، این فناوری را مورد بررسی قرار داد و پکیج ایستگاه پمپاژ، هوشمندسازی و به‌روز شده و جایگزین ایستگاه‌های پمپاژ متداول شد.

این فعال حوزه فناوری با بیان اینکه این محصول دانش‌بنیان یادشده در صنعت آب و انتقال آن اهمیت بالایی دارد، اضافه کرد: این پکیج در هر صنعتی که نیاز به انتقال آب دارد مانند صنعت کشاورزی، انتقال آب در داخل شهر‌ها و کلان‌شهر‌ها بسیار کاربردی است.

وی، «قیمت پایین‌تر هم برای تهیه آب و هم برای تهیه محصول»، «کیفیت بالاتر»، «خدمات پس از فروش در دسترس‌تر» و «کنترل از راه دور» را از مزیت‌های رقابتی این محصول نسبت به نمونه‌های خارجی آن دانست.

مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان با تأکید بر اینکه حمایت‌های معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری نقش بسزایی در رشد شرکت‌های دانش‌بنیان دارد، عنوان کرد: هماهنگی بیش‌تر سازمان‌های ذی‌ربط برای تسهیل در اجرایی شدن فرآیند‌ها و بخش‌نامه‌ها می‌تواند در رونق مجموعه‌های فناور بسیار تأثیرگذار باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر